حسام نیوز

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : المیرا | بازدید : 266

                


       
عمران خان نخست وزیر پاکستان روز شنبه آزمایش Covid-19 را مثبت اعلام کرد.  دکتر فیصل سلطان ، دستیار ارشد بهداشت ، گفت که او در حال منزوی کردن است.
خان 67 ساله ، دو روز پس از دریافت اولین واکسن ویروس کرونا ، آزمایش مثبت داد.
  دکتر سلطان ، دستیار ویژه نخست وزیر در امور خدمات ملی بهداشت ، تنظیم و هماهنگی ، در توییتر خود گفت: “نخست وزیر عمران خان از نظر Covid-19 مثبت بود و خود را در خانه منزوی کرد.”
خان به عنوان بخشی از کمپین ملی واکسیناسیون ویروس کرونا ، که در مرحله اول آن در حال انجام است ، واکسینه شد.
(با ورودی های PTI.)



برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید



               
           


برچسب‌ها :

شنبه 30 اسفند 1399 - 21:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 285

                


داده های جدید یک مطالعه در کانادا COVID-19 را با افزایش خطر ابتلا به عوارض بارداری ، از جمله تولد زودرس و تولد نوزاد مرده مرتبط دانست ، در صورت شدید بودن عفونت با خطر بیشتر.
محققان در مونترال یک فراتحلیل از 42 مطالعه را با حضور 438،548 زن باردار در سراسر جهان انجام دادند.
نویسندگان ، از جمله دکتر ناتالی اوگر از دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه مونترال ، گفتند که این داده ها “شواهد واضحی را نشان می دهد که COVID-19 علامت دار یا شدید با خطر قابل توجهی از پره اکلامپسی ، تولد زودرس و وزن کم هنگام تولد مرتبط است”.


            بیشتر بخوانید:
                زنان باردار پس از چندین بار بستری شدن در بیمارستان ، به لیست واکسن های دارای اولویت ویروس کرونا در اسرائیل اضافه شدند
       

این مطالعه که روز جمعه در مجله انجمن پزشکی کانادا منتشر شد ، نتیجه گرفت: “پزشکان باید هنگام مدیریت حاملگی های مبتلا به COVID-19 از این نتایج سو ad آگاه باشند و استراتژی های موثری را برای پیشگیری یا کاهش خطرات بیماران و جنین اتخاذ کنند.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

این مطالعه می گوید بیماران مبتلا به COVID-19 بیشتر از افراد فاقد این بیماری دچار مرده زایی ، زایمان زودرس و پره اکلامپسی می شوند ، بیماری که باعث فشار خون بالا در سه ماهه دوم بارداری می شود.
در مقایسه با بیماران بدون علامت ، بیماران علامتی دو برابر خطر زایمان زودرس و 50٪ افزایش خطر زایمان سزارین داشتند.
در همین حال ، مبتلایان به COVID-19 شدید چهار برابر بیشتر از کسانی که COVID خفیف دارند ، دچار فشار خون بالا و زایمان زودرس می شوند.



                   
                       
                           
                                                               
                           
                                                                    2:59مسائل بهداشتی: آیا زنان باردار و شیرده باید واکسن COVID-19 را دریافت کنند؟
                                                           
                       
                                           
               
مسائل بهداشتی: آیا زنان باردار و شیرده باید واکسن COVID-19 را دریافت کنند؟  – 17 فوریه 2021
           
دلیل افزایش خطر مشخص نیست ، اما محققان می گویند این ممکن است به این دلیل باشد که ویروسی که باعث COVID-19 می شود ، یک واکنش التهابی را تحت تأثیر قرار می دهد که رگ های خونی را تحت تأثیر قرار می دهد.


            داستان های محبوب
       



                       


                مرد 48 ساله ای از تورنتو ، که 110 روز را به دلیل COVID-19 در بیمارستان گذراند ، یک هشدار حیاتی دارد
   




                       


                اینجاست که والمارت شش فروشگاه در کانادا را تعطیل می کند
   




در این مطالعه آمده است: “کمبود دانش در مورد عفونت SARS-CoV-2 در دوران بارداری ، سوالات فوری زنان و متخصصان زنان و زایمان را در مورد خطر مرگ و میر مادران ، جنین و نوزادان ایجاد کرده است.”

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

“نیاز فوری به شواهدی برای هدایت تصمیمات بالینی وجود دارد.”
دکتر دبورا مانی ، مامایی که یک پروژه ملی نظارت بر بارداری را در طی بیماری همه گیر رهبری می کند ، گفت: یافته های پره اکلامپسی در مطالعه تازه منتشر شده تعجب آور است.


            بیشتر بخوانید:
                بارداری در طی بیماری همه گیر COVID-19 چالش های جدیدی را برای مادران باردار در کانادا ایجاد می کند
       

“آنها در مورد اطلاعات مربوط به دریافت COVID-19 که می تواند بر جفت تأثیر بگذارد ، پیشنهادهایی ارائه داده اند ، اما من فکر می کنم (ج) یک متاآنالیز در بین بسیاری از ادبیات بین المللی متفاوت است ، ما احتمالاً فقط با غلات باید آن را انجام دهیم.” مونی ، استاد زنان و زایمان در دانشگاه بریتیش کلمبیا گفت.
“تاکنون ، ما 1800 مورد ابتلا به COVID در دوران بارداری در کانادا را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم ، بنابراین همه ما اسکن و نظارت می کنیم و به دنبال نتایج منفی هستیم که به دلیل این عفونت نسبتاً غیرمعمول لزوماً انتظار نداشته ایم و به کسانی که فکر می کنیم جامد و سالم هستند پاسخ می دهیم. . “، او به متخصصان زنان و زایمان در سراسر جهان گفت.
یافته های کانادا در حال حاضر نشان می دهد که زنان باردار مبتلا به COVID-19 در معرض خطر بیشتری برای بستری شدن در بیمارستان و زایمان زودرس هستند ، در حالی که داده ها تاکنون نشان نمی دهند که میزان مرده زایی از نظر آماری بیشتر است.



                   
                       
                           
                                                               
                           
                                                                    2:45دستورالعمل های جدید COVID-19 برای زنان باردار و مادران باردار منتشر شده است
                                                           
                       
                                           
               
رهنمودهای جدید COVID-19 برای زنان باردار ، مادران باردار – 25 دسامبر سال 2020 منتشر شده است
           
پاری گفت که او برخی از جنبه های مطالعه مونترال را مشکل آگاه می داند زیرا در این مطالعه زنان شامل هر دو مورد مشکوک به عفونت COVID-19 و اثبات شده نیز وجود داشته است.  این تحقیق همچنین بر اساس گروه متنوعی از مطالعات بین المللی شامل بخشهایی از جهان است که با ارائه مراقبتهای قبل از تولد که دارای سطوح مختلفی از نتایج حاملگی هستند ، روبرو هستند.

داستان زیر تبلیغ ادامه دارد

وی گفت: “ما ادبیات نگران کننده ای از مکزیک و آمریکای جنوبی می بینیم که فکر می کنیم مربوط به عوامل اجتماعی مراقبت و دسترسی به مراقبت های بهداشتی است.”
مانی گفت ، زنان باردار باید تمام اقدامات احتیاطی را برای کاهش تعاملات خارج از حباب خانواده خود انجام دهند و واکسیناسیون را در نظر بگیرند.
“پیامی که می خواهم بفرستم این است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی در صورت لزوم برای زنان بسیار مهم است.  و از این کار نترسید ، زیرا همه گیری ادامه دارد “، پاری با بیان اینکه شرایطی مانند فشار خون بالا در کلینیک ها و بیمارستان هایی که اقدامات بهداشت عمومی را برای محافظت از بیماران انجام می دهند ، مطرح خواهد شد.
                   

© 2021 مطبوعات کانادایی                       




               
           


برچسب‌ها :

شنبه 30 اسفند 1399 - 16:15
نویسنده : المیرا | بازدید : 304

                

پانل ایمنی واکسن سازمان بهداشت جهانی روز جمعه اعلام کرد که اطلاعات موجود از واکسن COVID-19 هیچ افزایش کلی در شرایط لخته شدن را نشان نمی دهد ، اما نظارت بر اثرات سوverse آن همچنان ادامه دارد.
بیانیه کمیته مشورتی جهانی WHO در مورد ایمنی واکسن گفت: “واکسن AstraZeneca COVID-19 (از جمله Covishield) همچنان دارای یک پروفایل مثبت-خطر مثبت است ، با پتانسیل زیادی برای جلوگیری از عفونت و کاهش مرگ و میر در سراسر جهان.”

کوویشیلد به واکسن AstraZeneca اشاره دارد که توسط موسسه سرم در هند تولید شده است.

پانل WHO متشکل از 12 متخصص مستقل که روزهای سه شنبه و پنجشنبه واقعاً ملاقات کردند ، اطلاعات ایمنی اروپا ، انگلیس ، هند و پایگاه داده جهانی WHO را بررسی کردند.

وی گفت: “اگرچه وقایع بسیار نادر و بی نظیر ترومبوآمبولیک در ترکیب با ترومبوسیتوپنی ، مانند ترومبوز سینوس وریدی مغزی (CVST) ، نیز پس از واکسیناسیون با AstraZeneca COVID-19 در اروپا گزارش شده است ، اما قطعی نیست که این موارد ناشی از واکسیناسیون باشد” گفت.

اروپا پس از آنکه مقررات نظارتی اروپا و انگلیس همچنین اعلام کردند که مزایای عکسبرداری AstraZeneca بیش از خطرات است ، روز جمعه برای واکسیناسیون در زمان واقعی تلاش کرده است.




               
           


برچسب‌ها :

شنبه 30 اسفند 1399 - 11:14
نویسنده : المیرا | بازدید : 304

                


تیجوانا ، مکزیک (AP) – در کمتر از یک ماه ، 200 صندلی طول کشید تا هر مکانی را در میدان مکزیک در شلوغ ترین گذرگاه مرزی با ایالات متحده پر کند.
در اردوگاه تیجوآنا ، آن سوی مرز سن دیگو ، حدود 1500 مهاجر برای غذای گرم در زیر آشپزخانه ای با پوشش تاج صف می کشند ، کودکان فوتبال بازی می کنند و داوطلبان با کت نارنجی به گشت امنیتی مراجعه می کنند.  مردم برای استفاده از حمام در داروخانه یا آژانس مسافرتی آن طرف خیابان و استحمام در هتلی در گوشه آن هزینه می کنند.
از نظر تغییر شکل ناچیز ، مهاجران امید کاذبی دارند که رئیس جمهور جو بایدن ورود مختصر و بدون اطلاع به ایالات متحده را آغاز خواهد کرد.  یا آنها فکر می کنند او می تواند طرحی را اعلام کند که آنها را در اولویت درخواست پناهندگی قرار دهد ، حتی اگر او چیزی در تأیید این نظریه نگفته باشد.
بایدن به برخی از سیاستهای سخت مرزی سلف خود ، دونالد ترامپ پایان داد ، راهی برای شهروندی ایالات متحده به طور غیرقانونی پیشنهاد داد و در یک دستورالعمل اجرایی قول داد “ایجاد یک سیستم پناهندگی انسانی”.  اما نه وی و نه دستیارانش رویکرد جدید پناهندگی را مشخص نکرده و یا گفته اند که چه موقع این پناهندگی کشف خواهد شد و این باعث ایجاد شکاف در اطلاعات و شایعات پذیرش مهاجران می شود.  در پس زمینه های مهاجرت به شدت بالاتر ، آشفتگی و بدبینی اصرار بایدن را بر این که زمان آن نیست که به مرز بیایید احاطه کرده اند.
ادگار بنجامین پاس ، هندوراسی که چادر خانوادگی وی از اولین پناهجویان غیر مجاز بود ، گفت: “این اردوگاه یک مرکز اطلاعات غیرمجاز است.”  “هیچ کس نمی داند چه خبر است.”
این اردوگاه پس از آنکه دولت بایدن در تاریخ 12 فوریه اعلام کرد پناهجویانی که در مکزیک منتظر تاریخ دادرسی هستند ، به دلیل بسته شدن پرونده هایشان در این سیستم ، آزاد شد.  این تنها 26000 پناهجو با پرونده های فعال تحت سیاست “اقامت در مکزیک” ترامپ را پوشش می دهد ، که بایدن متوقف کرد.  از روز دوشنبه ، 2،114 نفر تحت این برنامه در گذرگاههای سن دیگو و شهرهای ال پاسو و براونزویل در تگزاس در ایالات متحده پذیرفته شدند.
داستان ادامه دارد
پاز ، كه باندی با همسر و دو فرزندش از هندوراس فرار كرد ، پس از آنكه باندی از مشاغل حسابداری خود خواست تا سفارشات خود را اجرا كند ، گفت كه مهاجران پیام فوریه مبنی بر “باز بودن مرز” را اشتباه تعبیر كردند.
مقامات آمریکایی در ماه فوریه بیش از 100000 بار با مهاجران در مرز دیدار کرده اند که اولین رقم شش رقمی در چهار ماهه در سال 2019 است. موجی از خانواده ها و کودکانی که به تنهایی سفر می کنند برخوردار هستند و از حمایت قانونی بیشتری برخوردار هستند.
تقریباً همه افراد در کمپ تیجوآنا ماه ها یا سال ها در مکزیک بوده اند.  اینها شامل هائیتیایی است که از سال 2016 وارد تیجوآنا شدند و همچنین خانواده های مکزیکی و آمریکای مرکزی که از خشونت ، فقر و بلایای طبیعی فرار کرده اند.
کریستینا ، یک زن مکزیکی که از ترس امنیت خود از دادن نام خانوادگی خودداری کرد ، در حالی که شوهرش یخ تراشیده می فروشد ، روزها را در چادر خود با دختران 13 ساله خود می گذراند.  این خانواده شب ها در یک اتاق اجاره ای می خوابند.
کریستینا 39 ساله که خانواده اش از خشونت در ایالت گوئررو مکزیک فرار کرد و در ماه ژوئن به تیجوآنا رسید ، گفت: “ما می خواهیم ببینیم آیا آنها باز می شوند ، آیا آنها به ما خبری می دهند ، یا آیا آنها به درخواست های ما پاسخ می دهند”.  “هیچ چیز روشن نیست.”
بایدن این هفته در مصاحبه با ABC News گفت پیام وی به مهاجران این است: “شهر ، شهر یا جامعه خود را ترک نکنید.”  دستیاران بارها متذکر شده اند که اکثر افرادی که توسط گشت مرزی ملاقات می شوند ، به سرعت از ایالات متحده با اختیارات همه گیر که فرصت پناهندگی را از آنها دریغ می کند ، اخراج می شوند.
سخنگوی کاخ سفید ، جن پسکی ، روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره اردوگاه های مهاجران جدید گفت: “ما در تلاش هستیم تا یک سیستم آماده نشده و متلاشی شده را ترمیم کنیم.”  “مدتی طول خواهد کشید.  سیاست ما این است که بدیهی است به اطمینان ادامه خواهیم داد که مطابق قوانین خود عمل می کنیم و مرز باز نیست.  “
بایدن در حال مبارزه با قاچاقچیانی است که تجارت آنها متقاعد کردن مردم است که اکنون زمان مناسبی برای عبور است ، مخالفان جمهوری خواه که در حال تبلیغ داستانی درباره مرز بحران هستند و معافیت از اخراج مربوط به بیماری همه گیر برای کودکان بی سرپرست و افرادی که مقامات ایالات متحده به عنوان افراد آسیب پذیر در نظر گرفته اند .
افزایش تعداد بچه هایی که به تنهایی می آیند ، مقامات را وادار کرده است تا برای تأسیسات موقتی و درمانی از جمله در مرکز همایش های دالاس مبارزه کنند.
در تیجوآنا ، اریکا پینیرو ، مدیر دعاوی و سیاست های Al Otro Lado ، گروهی که خدمات حقوقی به مهاجران ارائه می دهد ، با مردم در اردوگاه صحبت می کند و برای از بین بردن اطلاعات غلط تلاش می کند ، زیرا دولت بایدن هنوز هیچ برنامه پناهندگی ندارد.
پینیرو گفت: “تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آنها طرحی ارائه داده و روی آن کار می کنند و این زمان می برد.”
او می خواهد بگوید که انتظار در اردوگاه کمکی نخواهد کرد ، اما با پیش بینی دفع آن متوقف شده است.
پینیرو گفت: “اگر آنچه را كه نمی خواهند بشنوند به مردم بگویید و دیگران آنچه را كه می خواهند بشنوند به مردم بگویید و به آنها بگویید كه حقیقت استفاده محدود است.”
افرادی که رانندگی می کنند از شیشه اتومبیل خود لباس و پوشک ارائه می دهند.  تعداد کمی از مهاجران پیراهن های اهدایی را که می گویند “بایدن.  لطفا ما رو رها کن  “مشخص نیست که چه کسی آنها را توزیع کرده است.  در جلوی چادر یک پرچم بزرگ “بایدن برای رئیس جمهور” قرار دارد.
Casa de Luz ، یک گروه پشتیبانی از مهاجران LGBTQ در تیجوآنا ، دو وعده غذای گرم رایگان در روز ارائه می دهد ، در مقایسه با سه وعده غذایی که جمعیت کمتر بود.
تاکنون مقامات مکزیکی هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه قصد دارند اردوگاه را تعطیل کنند ، نداده اند.  این در ورودی یک پل عابر پیاده است که به سان دیگو منتهی می شود و توسط همه گیری بسته شده است.
رامون دیاز ، كوبایی 49 ساله ای كه مبلغ 20 هزار دلار به یك قاچاقچی پرداخت تا وی را از گویان فرانسه به تیووانا هدایت كند ، گفت كه این اردوگاه نزدیک ترین اردوگاه برای رسیدن به ایالات متحده است.  او سر جایش می ماند.
وی گفت: “ما نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.”  “(بایدن) گفت که به مهاجران کمک خواهد کرد.  ما به خدا و به او ایمان زیادی داریم.  “


               
           


برچسب‌ها :

شنبه 30 اسفند 1399 - 6:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 289

                


برای نسلی که راحت فقط با شکلک ها یا فیلم های TikTok ارتباط برقرار می کنند ، این منظره گیج کننده ای است که هنوز هم در بسیاری از دفاتر یافت می شود: دستگاهی از نوع دستگاه کپی بزرگ که به یک خط تلفن متصل است.
بازمانده دوره ای که “وب” هنوز چیزی بود که عنکبوت می چرخید ، دستگاه نمابر در برابر ظهور ایمیل ها ، پیام های متنی و پیام های فوری برای زندگی در چندین بخش ، از جمله مراقبت های بهداشتی ، مقاومت کرد.  اما استفاده طولانی مدت آن هزینه های اضافی و حتی خطراتی را به همراه دارد.

و در انتاریو ، دولت می گوید بالاخره وقت آن است که طناب را بشکنیم.  وزیر دارایی پیتر بتلنفالوی می گوید که او خدمات عمومی استان را هدایت می کند تا 1500 خط فاکس تلفنی سنتی خود را تا پایان سال حذف کند.
بتلنفال در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز به یاد می آورد: “من شنیدم که یکی از چند ماه قبل منفجر شده است و من گفتم:” مردم ، ما باید این استان را به جلو حرکت دهیم. “
“او چیزی نمی گوید فلینستونز به عنوان دستگاه فکس  “


وزیر خزانه داری انتاریو ، پیتر بتلنفال ، گفت: “هیچ چیز The Flintstones را مانند فکس نمی گوید.” (کریستوفر کاتساروف / مطبوعات کانادایی)

برای خوانندگانی که بیشتر از میزهای گردان با اینستاگرام آشنا هستند ، اکنون زمان مناسبی برای روشن کردن دو چیز است.  دستگاه نمابر دستگاهی است که کاغذ را اسکن می کند و سپس تصویر صفحه را با استفاده از یک خط ثابت به دستگاه نمابر دیگر منتقل می کند ، سپس معمولاً یک نسخه را چاپ می کند.  و فلینستونز کاریکاتوری است که در عصر حجر ایجاد شده است.
نسخه اولیه فکس (مخفف “facsimile”) در سال 1843 اختراع شد ، اما تنها در دهه 1980 بود که دستگاه ها در دفاتر کانادا به عادی تبدیل شدند.  در سال 1988 ، CBC گزارش ها که “شماره نمابر شما چیست؟”  به یکی از سوالات متداول در تجارت تبدیل شده است.
با گذشت بیش از سه دهه ، بسیاری فکس را منسوخ می دانند.  فیس بوک اخیراً آگهی های روزنامه ای را با هدف قانونگذاران ایالات متحده منتشر کرده است که روی آنها نوشته شده بود: “آخرین باری که مقررات اینترنت تصویب شد ، مردم گفتند:” آن را برای من فاکس کن “، اشاره به 25 سال پیش.
معلوم می شود که بسیاری از مردم هنوز این حرف را می زنند.
تماشا کنید |  در سال 1988 ، دستگاه های فکس “سریع تر ، ارزان تر و قابل حمل تر”:












نسل جدیدی از دستگاه های کوچک نمابر ، این صنعت را وادار به افتتاح بازارهای جدیدی در سال 1988 کرد. 3:46
بخش بهداشت هنوز به نمابر اعتماد می کند
همه گیری COVID-19 وابستگی بخش مراقبت های بهداشتی به فاکس را روشن می کند.  پزشکان هنوز نسخه هایی را از این طریق به داروخانه ها ارسال می کنند ، به عنوان مثال.
و رویکرد به سبک قدیمی اخیراً نشان داده است که محدودیت هایی وجود دارد.
در نیوبرانزویک ، انبوه فاکس ها در نوامبر گذشته مردم را وادار کرد که روزها را در انزوا و در انتظار نتایج آزمون COVID-19 بگذرانند.  این تاخیر تا حدی ناشی از توانایی دستگاه در دریافت هر بار تنها یک پیام است ، با سرعت حدود 130 ثانیه در هر صفحه.
ماه ها بعد ، یکی از دو مقام بهداشت منطقه ای در نیوبرانزویک هنوز هم برای دریافت درخواست آزمایش COVID-19 به یک فاکس اعتماد می کند.
و او در استفاده از دستگاه بسیار تنها است.
مایکل گرین ، رئیس و مدیرعامل کانادا هلث اینفووی ، یک سازمان غیرانتفاعی با بودجه فدرال که راه حل های سلامت دیجیتال را تبلیغ می کند ، گفت که پزشکان خانواده ، داروخانه ها و بیمارستان ها هنوز از دستگاه های نمابر استفاده می کنند.


دستگاه های مدرن نمابر ، فکس ، کپی ، چاپ و اسکن را با هم ادغام می کنند. (Shutterstock)

وی گفت که بیمارستانها به خوبی می توانند سوابق الکترونیکی بیمار را به روز کنند ، “اما وقتی پرونده بیمار را برای پزشک خانواده شما می فرستند ، ممکن است لازم باشد آن را مستقیماً از یک فایل PDF رایانه به فکس کاغذی فکس کنید” با روند کار دفتر.
در سال 2016 ، کمیساریای حریم خصوصی نوا اسکوشیا او پافشاری کرد پس از اینکه مالک آبگرم به طور مداوم به اشتباه اطلاعات حساس بیمار را دریافت کرده است ، پزشکان باید از ارسال نمابر به مراجعین بیمار خودداری کنند.  شماره نمابر کسب و کار وی همان شماره کلینیک محلی بهداشت روان است ، به جز یک رقم.
وزیر بهداشت انگلیس سفارش داده شده سرویس بهداشت ملی خرید تجهیزات فکس را در سال 2018 متوقف می کند و تلاش می کند تا اواخر مارس 2020 به طور کامل آنها را از بین ببرد. مشخص نیست که آیا بیماری همه گیر از این طرح حمایت کرده است
بتلن فالوی ، که همچنین به عنوان وزیر استان مسئول تغییر شکل دیجیتال و داده کار می کند ، گفت: “این در مورد تغییر نگرش در تمام خدمات عمومی در انتاریو در مورد نحوه تعامل ما با شهروندان و نحوه درک ما از یک فناوری خصوصی و ایمن است.”
سخت تر هک شدن
برای کسانی که هنوز از نمابر استفاده می کنند ، این می تواند مزایایی داشته باشد.  ماشین های سنتی کاغذ به کاغذ چون مبتنی بر فناوری آنالوگ بودند ، تقریباً غیر قابل نفوذ به نظر می رسیدند ، اگرچه از نظر تئوری پیام ها همچنان از طریق خط تلفن قابل رهگیری بود.  این یک روش آسان برای انتقال اطلاعات محرمانه به طور مستقیم به دستگاه دیگری ارائه می دهد.
امروزه می توان فکس ها را از طریق رایانه به دستگاه فکس یا از طریق دستگاه فکس به رایانه ارسال کرد و پیام ها را نیز رمزگذاری کرد.
برخی از بخش ها ، از جمله املاک و مستغلات ، اکنون بیشتر به اسناد الکترونیکی محافظت شده با رمز عبور با امضای مجازی اعتماد می کنند تا کاغذ.
اما به نظر می رسد بزرگترین عامل بازدارنده برای استفاده کاربران فکس از فناوری مدرن تر: اگر هنوز هم کار می کند ، چرا باید اکنون تغییر کرد؟
جاناتان کوپراسمیت می نویسد نمابر: ظهور و سقوط دستگاه فکس ، و او پیشنهاد می کند خلاص شدن از شر آنها آسان تر از انجام است.
وی گفت: “چه چیزی را جایگزین خواهید کرد و چگونه افراد را به استفاده از این سیستم ها آموزش می دهید؟”  “چه کسی صورتحساب را پرداخت خواهد کرد؟”
بتلن فالوی در پاسخ به این س ifال که آیا دولت طرحی را برای معرفی تدریجی فناوری های جایگزین به جای فاکس در اختیار مقامات دولتی قرار می دهد ، گفت: “ابزارهای زیادی برای ارسال اطلاعات به عقب و جلو وجود دارد.”  وی به فرمها و امضاهای الکترونیکی و مدیریت اسناد دیجیتال اشاره کرد.
در شکل فعلی ، دولت انتاریو سایت اینترنتی همچنان فاكس را در بین راههای ارتباطی نشان می دهد و مشخص می كند كه وی ظرف 15 روز کاری پاسخ خواهد داد.
وزیر از برآورد هزینه های کارکرد 1500 دستگاه فکس خودداری کرد.
کوپراسمیت ، استاد تاریخ دانشگاه A&M در تگزاس ، گفت: این همه گیری تأکید می کند که توجه سازمانها به هماهنگی جریان اطلاعات کم است.
وی گفت: “فکس کردن نشانه قابل مشاهده آن است.”  “اما این مقصر نیست.”


               
           


برچسب‌ها :

شنبه 30 اسفند 1399 - 1:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 289

                


وست لافایت ، ایندیانا – UCLA در پیروزی اضافه وقت خود برابر میشیگان ، در یک بازی از چهار نفر اول مسابقات NCAA ، مبارزه زیادی نشان داد.
اسپارتی ها نیز نبرد خاصی را نشان دادند – با یکدیگر.
پس از این که مربی تام ایتزو و گیب براون مهاجم بازی نیمه وقت جیغ بازی کردند ، اسپارتانی ها به برتری 11 امتیازی برای 20 دقیقه بعدی ادامه دادند.  UCLA بازی جیمز ژاک جونیور را مجبور کرد 3.3 ثانیه تا پایان 3 امتیاز ادامه دهد ، سپس در جلسه اضافی انصراف داد تا پنجشنبه شب در مکی آرنا با نتیجه 86 بر 80 پیروز شود.
میک کرونین ، مربی تیم بروینز که تیمش چهار بازی متوالی باخت ، گفت: “بچه ها واقعاً به چنین چیزی احتیاج داشتند.”  “آنها سخت جنگیدند.  من واقعاً نگران اعتماد به نفس آنها بودم ، که با آنچه ما طی چند هفته گذشته پشت سر گذاشته ایم متزلزل شده است.  “
وقتی کودی رایلی در 26 ثانیه خطای خطا کرد ، بروینز چهار وقت اول را در وقت های اضافه به ثمر رساند و 83-80 پیش افتاد.  جوش لانگفورد از اسپارت ها در انتهای دیگر از دست رفت و جیلان کلارک دو پرتاب آزاد دیگر انجام داد تا شنبه ها در Hinkle Fieldhouse در ایندیاناپولیس بروین ها را به مسابقه دور اول برابر دانه شماره 6 BYU بفرستد.
جاکز در کارنامه خود با 27 امتیاز به پایان رسید ، جانی یوزانگ 23 امتیاز اضافه کرد و رایلی و ژول برنارد هر کدام 11 گل برای بروین ها به ثمر رساندند (20-7) که در دو فصل گذشته هر یک به اسپارتانی ها باختند (15-13).
هكس گفت: “عزم من برای ورود به این بازی ، فقط انجام هر كاری بود كه برای پیروزی لازم بود.”
آرون هنری با 18 امتیاز ، پنج ریباند و هفت پاس گل میشیگان را هدایت کرد.  لانگفورد 12 امتیاز و هفت ریباند اضافه کرد ، اگرچه یک پرتاب آزاد را در وقت اضافه و یک ضربه دیگر را در ثانیه های آخر از دست داد.
ایتزو گفت: “فقط ناامید شدم.”  “ما در این بازی پیروز شدیم.  ما همین اشتباهات را انجام دادیم که امسال دو یا سه مرتبه مرتکب شدیم ، موقعیت های حساس و من فکر کردم در خط حمله فوق العاده خوب بازی کردیم و در دفاع نیز فوق العاده بد بازی کردیم.  “
هر دو تیم این فرصت را داشتند که بازی را به صورت قانونی به پایان برسانند.
اسپارتایی ها در دو پرتاب آزاد در مالک هال 5 دقیقه به پایان برتری دست یافتند و سپس آن را به پنج لحظه بعد رساندند.  اما بعد از اینکه Bruins تمام مسیر را برگشت و بازی سه امتیازی Jakez با 77 امتیاز در 28.7 ثانیه بازی را به پایان رساند ، Rocket Watts از اسپارت ها یک توپ 3 امتیازی شلیک کرد و 3.3 ثانیه روی ساعت باقی ماند.
توپین ها به توپ حمله کردند و آن را به ژوزانگ رساندند که ضربه او از میانه زمین از لبه به بیرون رفت.
این به سادگی بازگشت UCLA را به تأخیر انداخت.
لانگفورد گفت: “ما بیرون رفتیم و یک اجرای عالی انجام دادیم ، و این یک چیزی بود که ما قبل از بازی گفتیم: ما باید به کار خود ادامه دهیم ، که قادر به ایجاد آن هستیم.”  “افتخار برای UCLA ، آنها امشب عالی بازی کردند.”
در واقع ، در نیمه اول تقریباً همه چیز برای ایالت میشیگان درست پیش رفت: او در دقیقه چند بار از دو حرکت بزرگ استفاده کرد تا برتری را ایجاد کند ، سپس آن را به آرامی در 10 دقیقه آخر تمدید کرد ، و باعث شد کرونین در دو تایم اوت بسوزد.
اگر براون وظیفه دفاعی ژاكز را به اتمام نرسانده بود ، نتیجه 11 امتیازی اسپارتها بیشتر بود ، این اجازه را به او داد كه با زنگ اخطار برخورد كند.  ایزو به بیرون فریاد زد و به سمت براون فریاد زد ، مهاجم جوان در تالار مشاهیر به سمت مربی خود غر زد و در حالی که این دو در سراسر تونل فریاد می زدند ، ایتزو پیراهن خود را عقب کشید.
“او یک نمایش را از دست داد و من به او گفتم.  او دور شد و من به او گفتم که برگرد. ”  “طبیعی بود.  فقط این روز و عصر همه چیز است.  بالای یک سوئیچ نشتی بود که در مورد آن صحبت کرده بودیم.  “
Bruins از اسپارت های ناگهانی گمشده استفاده می کند.
با نگاه پیراهن بازنشسته پوردوی جان وودن به زیر تیرها ، برنامه ای که او در سلسله ساخته بود در آغاز نیمه دوم با نتیجه 10-2 ادامه یافت.  بروین ها 3 امتیاز از ژاكز و جوزانگ دریافت كردند ، در دفاع فشرده و برای یك بازه طولانی باعث جادوگر وست وود در هر دو انتهای زمین می شوند.
آنها بیشتر این کار را با دویدن جلوتر از رایلی انجام دادند که چهار خطا نشسته بودند.
بعد از اضافه شدن وقت ، جوزانگ دو سبد اول جلسه اضافی را زد تا UCLA برتری پیدا کند.  رایلی برای یک پرتاب آزاد قاطع به زمین بازگشت و بروینز 50 پیروزی خود را در مسابقات NCAA بدست آورد.
“سال گذشته هیچ تورنمنتی برگزار نشد ، این مسابقات از بچه ها گرفته شد.  من در مورد همه مربیان صحبت می کنم ، خوب است که بچه ها فرصتی برای انجام این کار داشته باشند. ”  “این یک گام بزرگ به جلو برای ما است ، اما ما هنوز کارهایی داریم که باید انجام دهیم.”
تصویر بزرگ
UCLA علی رغم اینکه بیشتر شب ها با سرعت میشیگان بازی می کرد ، برنده شد.  یک دلیل بزرگ ویدیوی 9 برای 18 بود که Bruins از خط 3 امتیازی همراه با همزمانی با اسپارتهای فیزیکی تر در هیئت مدیره در تمام طول شب داشت.
ایالت میشیگان 16 از 18 خطا بود اما خطای یکی را از دست داد.  او فقط 12 دور زد اما دو تای آنها به وقت اضافه رسید.  به عبارت دیگر ، اسپارتایی ها هنگام اهمیت بیشتر اشتباهات قاطعی داشتند.
دنبال می کند
Bruins شنبه شب در ایندیاناپولیس با ششمین برنده شوهر خاتون بازی می کند.  آنها 24 مسابقه را با BYU تقسیم کردند و آخرین مسابقه خود را در نوامبر 2019 در Maui Invitational از دست دادند.  آنها همچنین چهار بازی مسابقات NCAA خود را تقسیم کردند که UCLA در 1965 و 1971 برنده شد و Cougars در 1950 و 1981 برنده شد.



               
           


برچسب‌ها :

جمعه 29 اسفند 1399 - 20:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 308

                


       
در 5 سال گذشته دارایی خالص نخست وزیر بنگال غربی و نماینده برتر کنگره ترینامول ماماتا بانرجی کاهش یافته است.
در روز پنجشنبه در اعلامیه خود وابستگی خود به کمیسیون انتخابات هند ، ماما اعلام کرد که دارایی خالص وی 16.72 لاری است که 48 درصد کمتر از دارایی او برای سال 2016 است. کل دارایی های منقول وی قبل از 2016 به ارزش 30.45 لار بود انتخابات پارلمانی
بانرجی ، که حوزه انتخابیه ناندیگرام را در منطقه پوربا مدینی پور به چالش می کشد ، نه وسیله نقلیه دارد و نه دارایی.  درآمد آن برای سال های 2019-2010 10،344،370 روپیه است.
جزئیات اعلامیه:
طبق نظرسنجی ها ، پول در دست رئیس وزیر 69255 روپیه است ، در حالی که او موجودی بانکی کل او 13.53 روپیه است که 1.51 لاک را در لایحه انتخاباتی خود دارد.  همچنین برتری TMC مبلغ 18،490 روپیه با گواهی پس انداز ملی (NSC) سپرده دارد.
مبایعه نامه نشان داد که مالیات بازپرداخت وی (TDS) در سال مالی 2019 1.85 ریال بوده است. 20. بانرجی دارای 9 گرم جواهرات به ارزش 43837 روپیه است.
در همین حال ، گزارشی در مورد ADR رشته های مخرب VPA در بنگال غربی نشان می دهد که از 282 WFP ، 97 کرورپات هستند.  TMC ماماتا بانرجی دارای 78 MLA کرورپاتی و پس از آن حزب کنگره است که 13 کرورپاتی در صفوف خود دارد.  CPI (M) و BJP نیز هر کدام دو MLA کرورپاتی هستند.


برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید



               
           


برچسب‌ها :

جمعه 29 اسفند 1399 - 15:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 304

                


آخرین ارزیابی از ذخایر capelin در آبهای نیوفاندلند و لابرادور ، تصویری تیره و تار از سلامتی ماهیان خوراک کوچک ارائه می دهد و بحث در مورد ادامه برداشت تجاری را تشدید می کند.
دانشمندان وزارت شیلات و اقیانوس ها روز چهارشنبه در یک جلسه توجیهی با خبرنگاران نشان دادند که ذخایر capelin در منطقه ماهیگیری 2J3KL تقریباً در شش درصد از سطح اوایل دهه 1990 باقی مانده است و آینده حتی ترسناک تر به نظر می رسد.

فران موبرای ، زیست شناس DFO گفت: “ما حدس می زنیم که زیست توده در سال 2021 همان سال 2020 باشد و سال 2020 سال بدی بود.”
این ارزیابی دارای گروه های حفاظتی است که می گویند زمان آن رسیده است که برای توقف capelin زمان ببرد و تلاش های علمی باید بیشتر شود تا ایده بهتری از زیست توده خاویار بدست آید.
ویکتوریا نویل ، دانشمند سنت جان در صندوق جهانی حیات وحش در کانادا ، گفت: “شواهد در حقیقت قوی است که انجام این اقدامات در صورتی بهتر است که بخواهیم فرصتی برای بهبود چشم انداز ماهیگیری داشته باشیم.”
طرفداران صنعت ماهیگیری سریعاً صدای خود را در حمایت از ادامه برداشت محدود بلند می کنند و معتقدند که سهمیه کم سابقه از نظر تاریخی تنها 0.1٪ از مرگ و میر capelin را نشان می دهد.


رئیس جمهور ماهی ، غذا و متفقین ، کیت سالیوان مخالفت با درخواست برای بستن تجارت capelin را اعلام کرد و گفت که این مسئله هزاران نفر از افراد را که به ماهیگیری وابسته اند بدون پرداختن به موضوعات اصلی مانند شکار ، مهر و موم و علوم ناکافی ، مشکلات مالی ایجاد می کند. (تری رابرتز / سی بی سی)

کیت سالیوان ، رئیس اتحادیه کارگران ماهی ، غذا و متفقین ، گفت که این تعطیلی هزاران نفر از افراد وابسته به ماهیگیری را از نظر مالی تحت فشار قرار خواهد داد ، و شکار توسط جمعیت رو به رشد مهر و موم یک تهدید بزرگتر است.
سالیوان گفت: “ما نیاز به توجه بیشتری داریم و این باید راهی برای از بین بردن هرچه بیشتر مهرها باشد. این جمعیت تقریباً به اندازه گذشته است و تعداد زیادی از گونه های ماهی را تولید می کند.”
نویل گفت که همه چیز ، از نهنگ ها و پفک ها گرفته تا مخروط و ماهی ، برای تأمین نیازهای غذایی آنها به کپلین متکی است ، “بنابراین گذاشتن این ماهی ها در آب در واقع سرمایه گذاری در تولید سایر شکارچیان متکی به آن است.”
“چشم اندازها بد باقی می مانند”
تحقیقات DFO نشان داده است که تولید لارو طی هفت سال گذشته ضعیف بوده است ، به همین دلیل احتمال دارد که از اواسط ژوئیه تخم کپلین در اواسط ماه ژوئیه تخلیه شود ، که بر مرگ و میر و سلامتی بازماندگان تأثیر می گذارد و کپلین دو ساله تقریباً ناپدید شد .
موبری گفت: “این برای ما بسیار نگران کننده است.”
DFO ارزیابی دقیقی از زیست توده خاویار capelin ندارد و به نمونه برداری بیولوژیکی ، مطالعات محدود ترال و آکوستیک پایین و سایر داده های بهداشتی سهام متکی است.
موبری گفت ، بر اساس همه این شاخص ها ، “چشم انداز همچنان ضعیف باقی می ماند”.
DFO از سطح صید ماشین برداشت در علم خود استفاده نمی کند ، زیرا capelin ماهیگیری هدفمندی است که در آن دروگرها فقط وقتی دندان های دریا در آب لکه دار می شوند تورهای خود را پایین می آورند.
با این حال ، برداشت کنندگان 89٪ – 16144 تن – کل صید مجاز سال گذشته را در 2J3KL به زمین زدند ، با تایید DFO که شکار ماهی ، مهر و موم و سایر پستانداران در مقایسه با ماهیگیری تجاری “بزرگ” است.
ماهیگیری باید در “پایین ترین سطح ممکن” باقی بماند
همانطور که انتظار می رفت ، ارزیابی مجدداً بحث در مورد چگونگی مدیریت کپلین را از سر گرفت ، در حالی که دانشمندان مانند موبرائی به توصیه بسته شدن نهایی ادامه دادند.
با توجه به ادامه سطح پایین سهام و نقش “قابل توجه” عوامل محیطی در این کاهش ، تیم موبری توصیه می کند که فعالیت های ماهیگیری “تا حد ممکن پایین” نگه داشته شوند.


ویکتوریا نویل ، دانشمند صندوق جهانی حیات وحش در کانادا ، به درخواست دولت فدرال برای متوقف کردن محصول تجاری capelin پیوست. (ارائه شده توسط ویکتوریا نویل)

آخرین کلمه سهمیه بندی سال 2021 سخنان برنادت اردن ، وزیر ماهیگیری و اقیانوس های کانادا است.
اما مدافعانی مانند سالیوان می گویند که تعطیلی غیرقانونی است زیرا میزان فشار وارد شده بر سهام از “برداشت کنندگان پیگیری نمی شود” اما در حدود 16 میلیون دلار سود سال گذشته برای برداشت کنندگان است.
سالیوان گفت: “من فکر می کنم ثبات در سطوح بسیار محافظه کارانه احتمالاً همان چیزی است که مایل به برداشت محصول هستند.”
اما چیزی وجود دارد که برداشت کنندگان و متخصصان حفاظت از محیط زیست در مورد آن اتفاق نظر دارند: DFO نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در تحقیقات دارد.
سالیوان گفت برخی از كشورها برای انجام تحقیقات در مورد كپلین برداشت كننده استخدام می كنند و DFO نیز باید همین كار را انجام دهد.


کپلین یک ماهی خوراک محسوب می شود.  گونه اصلی ترین منبع غذایی تب است. (DFO)

اما حتی بدون این دانش اضافی ، گروه هایی مانند اوسیانا کانادا می گویند که در حال حاضر شواهد زیادی وجود دارد که شایسته جلوگیری از ماهیگیری capelin است.
رابرت رانگلی ، مدیر علمی اقیانوس کانادا ، گفت: ماهی های خوراکی مانند کپلین اساس اکوسیستم های سالم اقیانوس ها هستند.
رانگلی در یک خبرنامه گفت: “ماهی کپلین همچنان در حال صید است ، گونه هایی که به آنها وابسته هستند ، مانند ماهی ، ماهی گرسنگی.”
رانگلی گفت: وزیر شیلات باید بر اساس علم و بهترین شیوه های بین المللی تصمیم بگیرد.
“این بدان معنی است که ماهیگیری باید متوقف شود تا زمانی که ذخایر احیا شود ، هیچ نقطه مرجعی تعیین نشده و سهمیه های حفاظتی براساس نقش حیاتی capelin در اکوسیستم تعیین نشده است.”
سالیوان گفت كه برداشت كنندگان درک می كنند كه capelin یك حلقه حیاتی در یك اكوسیستم سالم است و معتقدند كه می توان آن را به طور پایدار شكار كرد.
“من فکر می کنم [a moratorium] این واقعاً یک واکنش تند و سریع است که به یک گروه زیست محیطی منتهی می شود که آشکارا نگرانی های متفاوتی از رفاه حال مردم نیوفاندلند و لابرادور دارد و اگر به آن برسیم ، واقعاً ذخایر ماهی است. “
بیشتر بخوانید از CBC Newfoundland and Labrador


               
           


برچسب‌ها :

جمعه 29 اسفند 1399 - 10:15
نویسنده : المیرا | بازدید : 296

                


شرکت تویوتا موتور  و شرکت هوندا موتور  آموزشی ویبولیتین  روز چهارشنبه با اشاره به مشکلات زنجیره تامین که باعث هرج و مرج در صنعت خودرو شده است ، قطع تولید جدید در آمریکای شمالی را روز چهارشنبه اعلام کرد.
تویوتا با اشاره به “کمبود پتروشیمی” و “شرایط شدید آب و هوایی اخیر” که بر تولید تأثیر می گذارد ، گفت که تولید این هفته را در چهار کارخانه در کنتاکی ، ویرجینیای غربی و مکزیک قطع خواهد کرد.

سخنگوی تویوتا گفت که کاهش تولید “بر تولید کمری ، کمری هیبرید ، آوالون ، آوالون هیبرید ، RAV4 هیبرید ، لکسوس ES 350 ، لکسوس ES 300h و تاکوما تأثیر می گذارد” ، اما از گفتن مدت تولید یا طولانی بودن تولید خودداری کرد. خلاصه شده
هوندا اواخر روز سه شنبه گفت که مشکلات زنجیره تامین تولید در بیشتر کارخانه های اتومبیل سازی ایالات متحده و کانادا را مجبور می کند که از دوشنبه آینده به مدت یک هفته متوقف شوند – و منجر به برخی از تولیدات در تمام کارخانه های ایالات متحده و کانادا در هفته آینده شود.
این شرکت “تأثیر COVID-19 ، ازدحام در بنادر مختلف ، کمبود میکروچیپ و هوای شدید زمستانی طی چند هفته گذشته” را ذکر می کند.
هوندا گفت: “به نحوی همه کارخانه های اتومبیل سازی ما در ایالات متحده و کانادا تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.”
روز چهارشنبه ، هوندا در مکزیک گفت که از روز پنجشنبه به دلیل مشکلات زنجیره تامین تولید خود را در کارخانه های خود در این کشور متوقف می کند.
سخنگوی هوندا در بیانیه ای کوتاه گفت که مشخص نیست که این وقفه چه مدت طول می کشد ، و تعطیلی کارخانه های مکزیک را یک خاموش شدن هماهنگ در سراسر آمریکای شمالی توصیف کرد.
به طور جداگانه روز چهارشنبه ، ولوو اتومبیل ، متعلق به شرکت جیلی هولدینگ چین ، گفت که به دلیل کمبود جهانی تراشه های نیمه هادی ، تولید در چین و ایالات متحده را به طور موقت متوقف یا تنظیم می کند.


               
           


برچسب‌ها :

جمعه 29 اسفند 1399 - 5:17
نویسنده : المیرا | بازدید : 214

                

کالگری – کانر مک داوید در پیروزی 7-3 مقابل چهارشنبه مقابل میزبان کلگری فلامس یک گل و دو پاس گل برای ادمونتون نفتی ها به دست آورد.
رایان نوگنت هاپکینز ، جسی پولجوجاروی ، دومینیک کاون ، خواهر دارنل ، زک کاسیان و الکس چیاسون نیز برای ادمونتون گلزنی کردند (19-13-0)
تایسون باری چهار پاس گل در حرفه و لئون دریزایت سه پاس گل برای نفتی ها داشته است.  مایک اسمیت 30 سیو برای پیروزی انجام داد.
الیاس لیندولم ، میکائیل بکلوند و جانی گودرو مسئول شعله های آتش بودند (14-13-3) که از زمان تصدی سرمربیگری در اولین بازی خود با هدایت داریل ساتر شکست خوردند.
جف وارد در 4 مارس اخراج شد.  شعله های آتش سه بار پی در پی با ساتر پشت نیمکت برنده شدند ، اما چرخ ها چهارشنبه سقوط کردند که کلگری در اواسط دوره سوم 7-1 لغزید.
جیکوب مارکستروم 23 ضربه از 30 ضربه را از دست داد.

               
           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 19:16
نویسنده : المیرا | بازدید : 195

                


در مورد انگشت شست سبز صحبت کنید.
والتر مک گی نزدیک به 70 سال از گیاه شمشیر ارثی مراقبت کرده است.

مک گی ، که در بارهاون ، اتاوا زندگی می کند ، می گوید که این گیاه بیش از 115 سال در خانواده او بوده است – این گیاه به عنوان هدیه عروسی به مادربزرگ فقیدش داده شده است.
پیرمرد 79 ساله گفت: “مادربزرگ من در تاریخ 30 اکتبر 1906 ازدواج کرد و خواهرش کف پا را به او داد.”


گیاه شمیروک که شاخه ای از گیاه اصلی است ، از پیاز یا پیازهایی که با کشتی از ایرلند آورده شده و در روز عروسی در سال 1906 به ایزابل مورفی داده شده است.    (هالی کوتنام / CBC)

در واقع ، گیاه حتی از این هم فراتر می رود ، گیاه می گوید.
لامپ های شموسی ، معروف به غنچه ها ، از ایرلند به پدربزرگ بزرگ ادوارد مورفی ، که در سال 1855 ازدواج کرد ، حمل شد و 9 فرزند از جمله مادربزرگ مک گی را در اختیار خواهد داشت. 
مک گی گفت: “خانواده از آن زمان رشد کرده اند.”  “ما همیشه در خانواده افرادی با انگشت شست سبز داشته ایم.”
هر دو یا سه سال گیاهان تقسیم می شوند.
مک گی گفت ، خواهر و برادر ، پسر عموها ، دوستان و همسایگان از شلیک مجدد متعدد شمروها بهره مند شده اند.
“آنها واقعاً خیلی سریع در حال تکثیر هستند.”
او مخصوصاً از دیدن یکی از هشت گیاه گلدان خود که دقیقاً به مناسبت روز سنت پاتریک در روز چهارشنبه شکوفا شده خوشحال شد.


والتر مک گی ، شمور را تقسیم می کند و هر چند سال یک بار آن را دوباره شارژ می کند ، سپس یک شروع کننده را به خانواده و دوستانش می دهد. (هالی کوتنام / CBC)

خانواده مک گی چقدر ایرلندی است؟
مک گی ، که سه یا دو سال پیش به همراه همسرش ایرنه ، از شهرستان پرنس ادوارد و قبلاً شهرهای شرقی کبک به باراچن نقل مکان کرد ، گفت: “صد درصد”.
در طول هر حرکت ، مک جی گیاهان شمع خود را با احتیاط به جای سپردن آنها به باربرها ، به ماشین خانواده منتقل می کرد.
مک گی اسامی موروثی زنده خود را برخلاف امثال که بعضی اوقات در این موقع از سال به فروش می رسد ، Oxalis یا خاکشیر چوبی ، که برگهای شبدر نیز دارد ، می فروشد “واقعی”.


ایرن و والتر مک گی در خانه خود در منطقه اتاوا در بارهاون.  (هالی کوتنام / CBC)

اولین خاطره مک گی از گیاه خانواده “افتخار مادربزرگ من به داشتن آن است”.  روز سنت پاتریک بسیار مهم بود.
“پدربزرگ و مادربزرگ من و اقوام آنها به رژه می رفتند و همیشه شاخه های این شمع را روی لبان خود حمل می کردند.”
مک گی می گوید مادربزرگش گیاه گلدان خود را روی لبه آشپزخانه نگه می دارد ، “کاملاً نزدیک اجاق گاز ، زیرا به یاد داشته باشید ، شبها کاملاً سرد می شدند … و آنها از گرمایش مرکزی برخوردار نبودند. بنابراین گیاه باید از یخ زدگی ”
در حقیقت ، مک گی از 10 سالگی مراقبت از گیاهان مادربزرگ خود را شروع کرد و آنها را به ارث می برد.  به نوبه خود ، گیاهان را برای سه فرزند بزرگسال خود کنار گذاشت.
مک گی نگران ساختگی های خود از روشی نیست که افرادی که مرتباً گیاهان خانگی را می کشند ، حتی اگر این میراث های زنده سرشار از تاریخ مهم خانوادگی باشند.


به دلیل خوشحالی خانواده مک گی ، این شمشیر دقیقاً به مناسبت روز سنت پاتریک در روز چهارشنبه شکوفا شد. (هالی کوتنام / CBC)

او هرگز حتی یک نفر را از دست نداده است ، اگرچه اعتراف می کند که ترس در دهه 1990 وجود داشته است.  او یک گیاه را در دبیرستان شهرهای شرقی که در آن تدریس می کرد فراموش کرده بود.
مک گی گفت: “سرایدار آن را گرفته بود و آماده بود آن را دور بریزد فقط وقتی که من برای برداشتن آن برگشتم.”  “بنابراین نزدیک بود.”
حتی اگر او گم شود ، خانواده بزرگ او را نجات می دهند.
“البته ، من پسر عموهایی داشتم که تعداد زیادی از آنها را داشت ، بنابراین ما همیشه می توانیم آنها را از شخص دیگری بگیریم.”
دانش خانوادگی شامل داستان زمانی است که خواهر مک گی در هنگام تبعید در غرب ، شمع خود را کشت.
مک گی گفت: “این ویران شد ، بنابراین ما مجبور شدیم گیاهان جدیدی برای او بفرستیم.”  “او بسیار سپاسگزار بود.”


والتر مک جی هرگز گیاه شموت را از دست نداد ، اگرچه خواهرش هنگام حرکت به سمت غرب جان خود را از دست داد.  مک گی برای او معاون فرستاد. (هالی کوتنام / CBC)

مک گی با اشاره به خوشه شمیرانی نمادین که نمایانگر آن است ، می گوید: “این شمعدان برای ایرلندی ها بسیار خاص است. به زمان سنت پاتریک برمی گردد. ماجرا از آنجائیکه از او خواسته شد درباره ترینیتی توضیح دهد ، ادامه دارد.” پدر ، پسر و روح القدس مسیحیت.
از نظر شخصیتی ، وی از میادین و استقامت خانواده در ریشه دواندن در کشور جدیدشان را یادآوری می کند.
“ما ایرلندی هستیم و همه می خواهیم آن را به خاطر بسپاریم.”


               
           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 14:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 202

                


شورای ایالت کارکاتاکا اوقاف (وقف) مساجد و رهبران دارگی را از استفاده از بلندگوها بین ساعت 22:00 تا 6:00 منع کرد.
هیئت مدیره ، در بخشنامه ای در تاریخ 9 مارس 2021 ، به قوانین آلودگی صوتی 2000 (مقررات و کنترل) استناد می کند و می گوید بلندگوهایی که در طول روز استفاده می شوند باید از استانداردهای کیفیت هوای محیط برای سر و صدا پیروی کنند.
در بخشنامه صادر شده توسط مدیرعامل هیئت مدیره آمده است: افزایش سطح سر و صدای محیط در اطراف بسیاری از مساجد و دارگ ها به دلیل استفاده از مجموعه های ژنراتور ، بلندگوها و سیستم های ارتباطی عمومی تأثیر مخربی بر سلامتی و سلامت روان مردم دارد.
موضوع استفاده از بلندگو در مساجد هر از چندگاهی در دادگاه های مختلف کشور مطرح شده است.  بخشنامه این است که توجه داشته باشید برخی از مساجد کاملاً از قوانین پیروی می کنند.
دستورالعمل های صادر شده به کتابچه های راهنمای مساجد و اعیان برای “دقیق ترین رعایت” می گوید که بلندگو فقط باید برای اذان و پیام های مهمی مانند مرگ ، زمان دفن و مشاهده ماه در طول روز.
نماز جماعت ، خطبه های نماز جمعه ، برنامه های مذهبی و فرهنگی اجتماعی و دانش بنیان با سخنرانانی که در محوطه های مذهبی نصب شده اند ، برگزار می شود.  دستگاه های كنترل صدا می توانند پس از مشورت با مقامات محلی محیط زیست در م institutionسسه نصب شوند.  در بخشنامه آمده است که ترقه های پر سر و صدا نباید در مسجد یا درگا یا اطراف آن سوزانده شوند.
در این بخشنامه همچنین از مدیریت خواسته شده است تا گدایی را در اماکن مذهبی منصرف کند و در عوض مشاوره یا اقدامات خیریه ای را در سطح نهادی ترتیب دهد.






شما در این ماه به محدودیت مقاله رایگان خود رسیده اید.





مزایای اشتراک شامل




کتاب امروز
مقالات روزنامه های روزانه را با نسخه موبایل در لیست آسان خواندن پیدا کنید.





دسترسی نامحدود
بدون محدودیت از خواندن هر تعداد مقاله که می خواهید لذت ببرید.





توصیه های شخصی شده
لیستی از مقالات را متناسب با علایق و سلیقه خود انتخاب کنید.







صفحات سریعتر
همزمان با بارگیری سریع صفحات ما ، بین مقالات روان حرکت کنید.





جدول امتیازات
برای دیدن آخرین به روزرسانی ها و مدیریت تنظیمات برگزیده خود ، در یک فروشگاه توقف کنید





خلاصه سازی
ما روزانه سه بار در مورد آخرین و مهمترین رویدادها به شما اطلاع می دهیم.







از روزنامه نگاری با کیفیت پشتیبانی کنید.




* در حال حاضر ، برنامه های اشتراک دیجیتال ما شامل مقاله الکترونیکی ، جدول کلمات متقاطع و چاپ نیست.





نامه از سردبیر

مشترک عزیز ،
متشکرم!
حمایت شما از روزنامه نگاری ما بسیار ارزشمند است.  این پشتیبانی از حقیقت و عدالت در روزنامه نگاری است.  او به ما کمک کرد تا وقایع و اتفاقات را ردیابی کنیم.
هندو همیشه از روزنامه نگاری حمایت می کند که به نفع عموم است.  در این شرایط دشوار ، دستیابی به اطلاعات مرتبط با سلامتی و رفاه ، زندگی و معیشت ما از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.  شما به عنوان مشترک ، نه تنها ذینفع کار ما هستید ، بلکه فعال آن نیز هستید.
در اینجا نیز ما این قول را تکرار می کنیم که تیم خبرنگاران ، ویراستاران کپی ، واقعیت سنج ها ، طراحان و عکاسان ما روزنامه نگاری با کیفیتی را فراهم می کنند که از علاقه و تبلیغات سیاسی دور باشد.
سورم نمات



               
           


برچسب‌ها :

پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 9:20
نویسنده : المیرا | بازدید : 212

                


وقتی شنبه از خط پایان عبور کرد ، نیت ریچ مشت خود را محکم کرد و با صدای بلند “بله!”  صدای او باید کاملاً شبیه یک بلندگو در یک استادیوم تقریباً خالی باشد.
ریچ رکورد جهانی خود را در 1500 متر شکست ، اما جمعیت فقط 50 نفره – از جمله 5 رقیب در مسابقه او – به علاوه مقامات ، مربیان و دوندگان در سایر مسابقات در استادیوم ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا مجاز بودند ، به دلیل COVID-19 و ایمنی

ریچ بدش نمی آمد.
وی گفت: “در پایان روز ، دویدن برای من به اندازه مراقبه است ، بنابراین من واقعاً چیزهای زیادی را در اطراف خود نمی بینم.”
ستاره 26 ساله پارالمپیک مسافت میانی سه دقیقه 52.56 ثانیه دوید تا چهار ثانیه از رکورد قبلی جهانی خود که در سال 2019 ثبت شده بود را تراش دهد.
ریچ گفت: “مطمئناً این هیجان انگیزترین رکورد است.”  “من خیلی سرگرم می شدم.
“عکس العمل من [at the finish line] کمی بالاتر از بالا بود ، اما من قطعاً بسیار هیجان زده شدم ، “او با خنده اضافه کرد.”  چند سال گذشته نتوانسته ام به زیر 3:55 برسم.  اجرای مسابقه ای که فکر می کردم توانایی آن را دارم بسیار جالب بود.  “
ریچ و لیام استنلی با هم رقابت کردند ، اما آنها در رده بندی های مختلف پارالمپیک قرار دارند ، بنابراین عملاً دو مسابقه جداگانه در یک مسابقه بود.  استنلی ضربان ساز مخصوص خود را داشت ، در حالی که ریچ دو دستگاه ضربان ساز داشت.  آنها قصد داشتند 1000 متر را با سرعت بالا ببرند ، اما او از آنها خواست 200 متر زودتر عقب نشینی کنند ، “و من فقط بلند شدم.
“من معمولاً در 800 متری احساس افتضاح می کنم ، اما به دلایلی احساس خوبی داشتم.”
ریچ اولین بازی خود را در بازی های پارالمپیک تابستان امسال در توکیو انجام خواهد داد.  این دو دو شش متری در هنگام برخورد با توپ 10 ساله گلف به سرش ، تحرک در سمت راست بدن خود را از دست داد.  وی ادامه مسیر پیست NCAA را – در برابر ورزشکاران با جسد – برای دانشگاه Furman و جنوب آلباما.
او یک ستاره فوری در مسیر پارالمپیک بود و در اولین بازی بین المللی خود در بازی های پارالمپیک 2018 دو رکورد جهانی را شکست.
او فقط 1500 متر در توکیو خواهد دوید ، زیرا کمیته بین المللی پارالمپیک 800 و 5000 را برای کسب رتبه خود حذف کرد.  او امیدوار است که در سال 2024 هم 400 و هم 1500 بازی را انجام دهد.
خط خون ورزشی
اولین حضور پارالمپیک Riech متفاوت خواهد بود ، زیرا در میان همه گیر جهانی مجاز به تعداد کمی از طرفداران نیستید و یا به هیچ وجه مجاز نیستید.  اما شانس رقابت در توکیو برای Riech معنای خاصی دارد.
“بیلی میلز اولین آمریکایی بود که قهرمان 10 هزار متر المپیک شد [at the 1964 Tokyo Olympics] ریچ گفت: “من یک آمریکایی بومی هستم.”
پدر ریچ ، تاد ، در ذخیره Flathead-Kootenai در مونتانا بزرگ شد و تنها سرخپوست تیم آمریکایی است – او یک نسخه از آن را در بازیهای المپیک 1996 آتلانتا به زمین می زند. ریچ در جوانی با میلز ملاقات کرد و گفت: این زمینه برای پیروزی در بازی ها در سال 64 ، یکی از حامیان بزرگ پدرش بود.
ریچ گفت: “بنابراین واقعاً عالی است که اولین بازی های من در توکیو است ، معنای خاصی دارد.”
ریچ در آریزونا متولد شد ، اما به دلیل مادرش ، آردین تاکر ، در این کشور واجد شرایط رقابت در کانادا است.  او در تیراندازی با میله برای کانادا رقابت می کند.
او و والدینش تنها ورزشکاران خانواده نیستند.  پدرش ، بن تاکر ، پارچ غول های سانفرانسیسکو بود ، پدربزرگش جیم هریسون ، در NHL برای تورنتو ، بوستون ، ادمونتون و شیکاگو بازی می کرد ، مادربزرگش ، لیز هریسون ، سوار اسب کانادا و عمویش شد. ، ترور هریسون ، راگبی ملی بازی کرد. کانادا.
یک گزینه جایگزین به دلیل محدودیت ها
ورزشکاران کانادایی معمولاً در این فصل از فصل به جستجوی آب و هوای گرم به خارج از کشور سفر می کنند ، اما با محدودیت سفر به دلیل محدودیت های مرزی ، ویکتوریا و ونکوور در قاره پایین میزبان بازی های زمستانی هستند ، مجموعه ای از پیست ها برای کمک به ورزشکاران کانادایی صلاحیت آنها برای بازیهای المپیک و پارالمپیک.
استنلی در طبقه بندی Para خود 4: 08.31 از رهبر جهان 4: 08.31 فرار کرد.
لوسیا استافورد با دو ثانیه در دو ثانیه استاندارد المپیک زنان را از دست داد و بهترین نتیجه 4: 06.86 را شکست.
ملیسا بیشاپ-ناریاگو دارنده مدال نقره جهان با نتیجه 4: 09.36 فرار کرد.  در حالی که بیشاپ-نریاگو یک متخصص 800 متر است ، زمان او در سایر مسابقات امتیاز ارزشمندی در رده بندی جهانی محسوب می شود ، دومین بار در توکیو.


               
           


برچسب‌ها :

چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 13:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 202

                

“بنگال فقط دخترش را می خواهد” (Bangla nijer meykei chay) جدیدترین جنجال انتخاباتی کنگره ترینامول (TMC) است که به تلفن های این ایالت سرازیر می شود.  این قطعاً مستقیم از مجموعه ابزارهای Vocal for Local دولت مرکزی است.  در مقابل جذابیت نارندرا مودی “رهبر هند در خارج از کشور” دعوت مامان بانرجی “ساخت در بنگال” است.  اما علی رغم کل رژه های کلیسایی ، دولت بنگال سیاستی را اعلام نکرده است که به نظر می رسد این روزها در میان بسیاری از کشورها خشمگین است: رزرو مشاغل در بخش خصوصی برای “افراد محلی”.
درست است که یکی از دلایلی که بنگال خرگوش را “شغل بیشتر برای افراد محلی” بیرون نیاورد این است که مشکلی جدی برای بیکاری وجود ندارد.  هاریانا – که با اطلاع از قانون استخدام نامزدهای ایالتی هاریانا از 2 مارس 2020 ، که 75 درصد مشاغل جدید را در شرکت های خصوصی با حقوق زیر 50،000 روپیه در ماه برای متقاضیان محلی هاریانا حفظ می کند ، کارها را به طور جدی برای مدت ده سال آغاز کرد – در راس لیگ بیکاری است.  بر اساس داده های مرکز نظارت بر اقتصاد از فوریه 2021 ، هاریانا 26.4٪ بیکاری دارد که بسیار بالاتر از میانگین کشوری 6.9٪ است.

بنگالی 6.2٪ از نظر سیاسی جسور هستند.  همچنین ، صحبت در مورد هرگونه نیاز به محافظت از مردم محلی در برابر “افراد خارجی” – به استثنای “خارجی ها” که می خواهند برای اداره کشور مغازه ای باز کنند – به منزله شناخت عدم موفقیت عواقب مردمی در زمانی است که BJP بود به عنوان منادی رنسانس بنگال ارائه شده است.

اما شکست سیاست ، ترکیبی از شکست سیاست ، همان چیزی است که به “سهمیه محلی ها” تبدیل می شود.  این یک چیز آسان برای فروش است.  فروش مردم چقدر سخت است که شما از کار بیکار شده اید و یا اینکه شغل بهتری ندارید زیرا شخصی از کشور دیگری آن را گرفته است – و نه به این دلیل که ممکن است خودتان در این کار مهارت چندانی نداشته باشید؟  به Brexit فکر کنید.  محدود کردن ویزاهای H-1B را در نظر بگیرید.  این قدیمی ترین ترفند کتاب است.

گزارش شده است که دولت Jharkhand JMM با اطلاع از سیاست “سهمیه محلی” خود هاریانا را دنبال کرده است – ذخیره 75٪ مشاغل بخش خصوصی تا 30،000 روپیه در ماه برای افراد محلی.  در نظرسنجی تامیل نادو ، DMK در اعلامیه خود گفت – همانطور که حزب Jannayak Jana (JJP) ، شریک اتحاد حاکم به رهبری BJP در هاریانا ، و همچنین JMM حاکم در Jharkhand در اعلامیه های خود قبل از نظرسنجی 2019 در این دو گفتند کشورها – که در صورت انتخاب سهمیه ای برای ساکنان محلی برای بخش خصوصی و دولتی تعیین خواهد کرد.

کنایه از کنایه است که پس از محاصره کوید در سال گذشته ، منوهار لعل هاتار از کارگران مهاجر خواسته بود که هاریانا را ترک نکنند.  دقیق تر ، مفهوم انبوهی که از دیگری هجوم می برد احمقانه است.  طبق سرشماری سال 2011 ، مهاجران بین ایالتی در نیروی کار شهری در سالهای 2001 تا 2001 به طور متوسط ​​حدود 8٪ برای کشور تشکیل شده اند که بخش عمده ای از مهاجرت واقعاً درون دولتی است.

باید بین کارهایی که آخرین بار در سرزمینهای بلامنازع اتحادیه هند دروغ می گویند – نه کمتر – حرکت کار بیشتر باشد.  رزرو مشاغل برای “محلی ها” باعث کاهش رقابت می شود و مهارت ها را از بین می برد.  کشورهایی که به دنبال جذابیت روغن مار “شغل بیشتر برای افراد محلی” هستند ، فقط کارگران ساختمانی و کارگران غیر ماهر را هدف قرار نمی دهند.  حقوق ماهانه 20،000-40،000 روپیه به معنی پرستار ، کارکنان بهداشت ، معلمان ، کارمندان بخش خصوصی است.  اجازه دادن به معیار موقعیت جغرافیایی (بخوانید: افراد حاضر در انتخابات) برای جایگزینی شایستگی و مهارت ، شرکت و هر آنچه از راه دور با کیفیت مرتبط است را از بین می برد.
سس غاز طلایی در سیلیکون ولی سس گوروگرام است – سس جریان آزاد نیروی کار ماهر است ، به ویژه در زمانی که مهارت های آینده مشخص می شود.  در سال 2018 ، خدمات مشاوره تاتا در یک دادخواست عملی طبقاتی به اتهام تبعیض علیه کارگران “محلی” در خارج از جنوب آسیا در ایالات متحده برنده شد.  در حکم دادگاه اشاره شده است که “مردم محلی مقاومت بسیار بیشتری در برابر الزام جهانی TCS به عنوان یک تجارت مشاوره فناوری اطلاعات برای کارمندان نشان می دهند تا در صورت لزوم بهترین نقش برای آنها جابجا شوند.”  بنابراین اگر جمعیت محلی هاریانا به عنوان “نیروی کار” تبدیل شود ، مثلاً برای طراحی اتومبیل یا ژنومیک یا فروش بیسکویت ، شرکت ها بدون نیاز به وضع قوانین محلی سازی ، برای استخدام آنها هجوم می آورند.

تا زمانی که این اتفاق بیفتد ، نوع دیگری از بومی سازی باید به شدت مورد تشویق قرار گیرد.  اگر همه گیری Covid ارزش یک چیز را به ما یادآوری می کند ، این ارزش کسب و کارهای محلی است – سبد سبزیجات “زیر” ، نوشیدنی الکلی محلی ، شعاع 5 کیلومتری که برنامه های تحویل غذا شما را تحویل می دهند.  استفاده از این ساده لوحی ، به طوری که مدارس ، مراکز درمانی ، مراکز تفریحی ، کتابخانه ها بتوانند بر اساس تقاضا در نزدیکی شما رشد کنند ، یک نیروی کار محلی واقعاً توانمند را همراه با انتقال مداوم مهارت ها از خارج ، تشویق می کند.

در زمانی که جنبش کارگری داخلی با اقداماتی مانند “یک ملت ، کارت یک وظیفه” و روحیه بازار یکپارچه هند شامل GST تقویت می شود ، سهمیه های افراد محلی در برابر بازار آزادتر از هم می پاشد.  حتی لازم نیست آنچه در قانون اساسی آمده است تقویت شود تا برابری قانون ، بدون توجه به محل تولد (ماده 14) ، در برابر تبعیض در استخدام (عمومی) (ماده 15) و حرکت آزاد همه شهروندان هند ، تقویت شود. در سراسر هند (ماده 19).  حکم سال 2014 در پرونده Charu Hurana v. Union of India ، که در آن اتحادیه ای یک کارگر را به دلیل اینکه “حداقل پنج سال” در ماهاراشترا زندگی نکرده بود ، زندانی کرد ، یک سابقه مناسب برای کنار گذاشتن سهمیه “اینجا” در اینجا است.

تصور كردن دولتها به عنوان شوراهای عالی ، تحمیل اقتصاد مبتنی بر فرماندهی آنها بر شركتهای خصوصی ، تنها نشانه تجارت ، تجارت و سرمایه از جمله سرمایه انسانی است.  چیزی که بنگال غربی با آن بسیار آشنا است.




               
           


برچسب‌ها :

چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 8:14
نویسنده : المیرا | بازدید : 202

                

                                مسکو – باشگاه و لیگ او در روز سه شنبه اعلام کرد ، یک بازیکن هاکی 19 ساله روسی در اثر ضربه به سر توسط یک گنده درگذشت.



تیمور فیض الدینوف ، مدافع دینامو سن پترزبورگ به طرز غم انگیزی در سن 19 سالگی درگذشت.
وی در جریان بازی MHL برابر لوکو در یاروسلاول در 12 مارس از ناحیه سر دچار مصدومیت مهلک شد.
باشگاه هاکی SKA عمیقاً به خانواده و دوستان تیمور تسلیت می گوید. pic.twitter.com/gDQkK43ILr
– باشگاه هاکی روی یخ SKA (hcSKA_News) 16 مارس 2021



تیمور فیضوتدینوف ، مدافع تیم ملی ، در روز جمعه در بازی پلی آف مقابل لوکو یاروسلاول ، در تیم پلیسان دینامو از سن پترزبورگ بازی کرد که از ناحیه خنثی ضربه ضرباتی به او وارد شد.
                            فیض الدینوف قبل از انتقال به بیمارستانی در شهر یاروسلاول ، توسط پزشک و پیراپزشکان تیم روی یخ فرو ریخت و تحت مداوا قرار گرفت.
                            لیگ هاکی جوانان گفت که فیض الدینوف روز سه شنبه درگذشت پس از اینکه “پزشکان سه روز برای زندگی تیمور جنگیدند.”
                            دینامو گفت که مسابقات آینده در مسابقات از جمله لیگ هاکی قاره با یک دقیقه سکوت برای فیض الدینوف آغاز می شود.


               
           


برچسب‌ها :

چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 3:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 193

                


TORONTO – شرکت ارتباطات راجرز  روز دوشنبه توافق نامه ای برای خرید Shaw Communications Inc.  در معامله ای به ارزش 26 میلیارد دلار ، از جمله بدهی.
    این معامله ، که دو شرکت بزرگ کابلی کانادا و شبکه های بی سیم آنها را با هم ترکیب خواهد کرد ، نیاز به تأییدیه های مختلف آژانس های فدرال دارد.
    جو ناتاله ، مدیرعامل راجرز در یک کنفرانس صبح به تحلیلگران گفت که خیلی زود است که حدس بزنیم که آیا رقبا مجبور به ترک هر یک از فعالیت های خود هستند.
    ناتاله گفت: “اما ما اطمینان داریم که این معامله تصویب خواهد شد.”
    تداخل کمی بین کابل و تجارت اینترنتی Shaw و Rodgers که به ترتیب در غرب و شرق کانادا هستند وجود دارد ، بنابراین ناتالی گفت که او معتقد است بیشتر تمرکز بر روی تجارت بی سیم آنها خواهد بود.
    ناتاله گفت: “و من قصد ندارم به دلایل واضح به آنچه در مورد آن فکر می کنیم بپردازم.”
    راجرز دارای یک شبکه بی سیم ملی است که با مارک های راجرز ، فیدو و چتر تجارت می کند.  این نمایش دارای مالکیت Freedom Mobile و Shaw Mobile در آلبرتا ، بریتیش کلمبیا و انتاریو است.
    مدیران دو شرکت جزئیات کمی در مورد چگونگی انتظار آنها برای دستیابی به هم افزایی یک میلیارد دلاری ، که بیشتر از پس انداز هزینه خواهد بود ، فاش کرده اند.
    با این حال ، آنها گفتند که صرفه جویی در هزینه های عملیاتی احتمالاً بیشتر از پس انداز هزینه سرمایه تجهیزات است.
    تونی استفسیری ، مدیر ارشد مالی راجرز گفت که از آنجا که مصوبات نظارتی هنوز حداقل یک سال عمر دارند ، متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند کاهش هزینه ها را پیش بینی کند.
    با این حال ، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک مشخص شد که مدیریت دو شرکت تحت کنترل خانواده معتقد است که این ترکیب مزایای زیادی خواهد داشت.
    مدیر عامل شرکت گفت: “در حالی که ارزش فوق العاده ای برای سهامداران باز می شود ، ترکیبی از (شرکت ها) همچنین یک ارائه دهنده ملی واقعاً ایجاد می کند که توانایی سرمایه گذاری سریعتر در ساخت شبکه های بی سیم و بی سیم را دارد که همه کانادایی ها در طولانی مدت به آن احتیاج دارند.” نمایش براد شاو در بیانیه ای
    طبق این برنامه ، راجرز برای دارندگان سهام شاخه کلاس A و B 40.50 دلار پول نقد به ازای هر سهم پرداخت خواهد کرد ، در حالی که خانواده شاو بخشی از پرداخت خود را در سهام راجرز دریافت خواهند کرد.
    سهام شاو کلاس B در بورس اوراق بهادار تورنتو با 9.97 دلار معادل 41.7 درصد افزایش به 33.52 دلار رسید.
    به عنوان بخشی از این معامله ، شرکت ها گفتند که راجرز 5/2 میلیارد دلار در شبکه های 5G در 5 سال آینده در غرب کانادا سرمایه گذاری خواهد کرد.
    راجرز همچنین می گوید که او یک صندوق جدید 1 میلیارد دلاری ایجاد خواهد کرد که برای اتصال جوامع روستایی ، از راه دور و محلی در غرب کانادا با یک سرویس اینترنت پرسرعت طراحی شده است.
    این شرکت ترکیبی یک دفتر مرکزی منطقه غربی در کلگری ایجاد می کند ، جایی که رئیس عملیات غربی و دیگر مدیران ارشد در آن مستقر هستند.
    راجرز گفت كه بودجه متعهدي را براي پوشش بخشي از پول نقد معامله در نظر گرفته است ، در حالي كه حدود 60 درصد سهام خانواده شاو با 23.6 ميليون سهم راجرز کلاس B مبادله خواهد شد.
    برد شاو و مدیر دیگری که از طرف خانواده شاو معرفی خواهد شد – که به یکی از بزرگترین سهامداران راجرز تبدیل خواهد شد – به هیئت مدیره راجرز منصوب می شوند.
    این معامله علاوه بر تأییدیه های مقررات از سوی دفتر رقابت ، CRTC و وزارت نوآوری ، علوم و توسعه اقتصادی ، نیاز به تأیید سهامداران و دادگاه ها دارد.
    پیش بینی می شود جلسات ویژه سهامداران در ماه مه برگزار شود.

    این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در 15 مارس 2021 منتشر شد.



               
           


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 22:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 228

                



ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.


ما برای ایجاد یک رمز عبور جدید پیوندی برای شما ارسال خواهیم کرد.
    {* #forgotPasswordForm *}
پست الکترونیک
       
        {* adresa سنتیSignIn_email *}

            {* دکمه ForgotPassword_send *}
       
    {* / ForgotPasswordForm *}


    {* # پذیرش غیرقانونی PostLoginForm_radio *}
نمایش نام
        {* traditionalRegistration_displayName *}
پست الکترونیک
        {* پست الکترونیک *}
   

       
        با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.   
بارگذاری …
    {* / legalAcceptancePostLoginForm_radio *}

    {* mergeAccounts *}




{* public_profileBlurb *}

                نام نمایش:
{* نمایش عمومی_نام *}

            {* public_name *} {* public_gender *} {* public_birthdate *} {* public_emailAddress *} {* public_address *} {* public_phoneNumber *}
       




از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)


اطلاعات حساب خود را به روز می کنید …
       

هنگام تلاش برای به روزرسانی داده های شما خطایی روی داد.  لطفا با ما تماس بگیرید.




خوش برگشتی {* WelcomeName *}!!
        {* loginWidget *}

            یا
       



خوش برگشتی !!

        {* # فرم اطلاعات کاربر # *
           
            {* adresa سنتیSignIn_email *}
           
            {* traditionalSignIn_password *}

                {* traditionalSignIn_signInButton *}
           
        {* / userInformationForm *}

            یا
       




        {* #tradAuthenticateMergeForm *}
           
            {* سنتیSignIn_emailAddress *} {* mergePassword *}

                {* backButton *} {* سنتیSignIn_signInButton *}
           
         {* / tradAuthenticateMergeForm *}
   



وارد Sportsnet شوید
مشترک شدن در خبرنامه های لیگ
ورزش های خارق العاده ای انجام دهید


                {* # ثبت نام فرم_رادیو_2 *}


نام کوچک
                    {* سنتی_ثبت_نام_آرامی *}
               

نام خانوادگی
                    {* سنتی_Registration_lastName *}
               

نام نمایش داده می شود
            {* traditionalRegistration_displayName *}
پست الکترونیک
            {* adidressRegistration_emailAddress *}
گذرواژه ایجاد کنید

                {* passwordRegistration_password *}

از دست ندهید – برای خبرنامه های ما ثبت نام کنید!  (تقریباً 1 تا 2 در هفته)



               
                با علامت زدن این کادر ، من شرایط استفاده و رازداری راجرز مدیا را می پذیرم.           
                {* createAccountButton *}
           
        {* / registrationForm_radio_2 *}
            {* loginWidget *}



ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور خود را بررسی کنید.


ما ایمیلی با دستورالعمل های ایجاد رمز ورود جدید ارسال کردیم.  رمز ورود فعلی شما تغییر نکرده است.


ما این کد تنظیم مجدد رمز عبور را تشخیص ندادیم.  آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا آدرس جدیدی دریافت کنید.
    {* #resetPasswordForm *}
       
        {* traditionalSignIn_emailAddress *} {* / resetPasswordForm *}


گذرواژه ی شما با موفقیت تغییر کرد.


    {* newPasswordForm *}
رمز عبور جدید
        {* رمز عبور جدید *}
رمز ورود جدید را دوباره وارد کنید
        {* newpasswordConfirm *} {* / newPasswordForm *}


از اینکه آدرس ایمیل خود را تأیید کردید متشکریم


متأسفیم ، ما نتوانستیم این آدرس ایمیل را تأیید کنیم.  ایمیل خود را در زیر وارد کنید و ما ایمیل دیگری برای شما ارسال خواهیم کرد.
    {* #resendVerificationForm *}
       
        {* سنتیSignIn_emailAddress *} {* / resendVerificationForm *}



وارد Sportsnet شوید
مشترک شدن در خبرنامه های لیگ
ورزش های خارق العاده ای انجام دهید




               
                {* # فرم اطلاعات کاربر # *
پست الکترونیک
؟ممکن است شما با یک حساب Rogers Media دیگری حسابی ایجاد کرده باشید که می تواند برای ورود به سیستم در اینجا استفاده شود.

                   
                    {* adidressSignIn_emailAddress *}
کلمه عبور
                   

                        {* traditionalSignIn_password *}

                        {* سنتیSignIn_signInButton *}
                       
                        {* سنتیSignIn_createButton *}
                {* / userInformationForm *}
           
                {* loginWidget *}








               
           


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 17:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 235

                


یک جنگلبان که به نوشتن گزارش استانی در مورد جنگل های قدیمی کمک کرد ، گفت: خطرناکترین اکوسیستم ها باید از قطع درختان جدا شوند ، در حالی که بریتیش کلمبیا سیاست های جنگلداری خود را به یک سیستم پایدارتر تغییر می دهد.
گزارش آوریل ، که در آوریل گذشته توسط گاری مرکل تألیف شد ، از BC خواست تا ظرف شش ماه برای به تعویق انداختن استخراج به اکوسیستم های جنگلی قدیمی با بیشترین خطر از بین رفتن تنوع زیستی دائمی ، اقدام کند.

وی در مصاحبه ای این هفته ، شش ماه پس از انتشار مسیح گزارش و متعهد به اجرای توصیه های گروه دو جنگلبان مستقل منسوب به آن ، گفت: “برخی از این اکوسیستم ها با هدف برداشت در حال حاضر وجود دارند.” برای نوشتن آن
“من بی صبری بسیاری از مردم را در اختیار دارم.”
در همان زمان ، مرکل گفت که وی تعهد دولت در اجرای توصیه های هیئت را زیر سوال نمی برد و این روند به طور کلی سالها به طول خواهد انجامید.


گری مرکل ، چپ ، و ال گورلی برای گرفتن عکس در کلیسای جامع جزیره ونکوور ژست می گیرند.  جنگلبانان حرفه ای نویسندگان بررسی استراتژیک رشد کشورهای قدیمی (OGSR) با عنوان “آینده ای جدید برای جنگل های قدیمی” هستند که در سپتامبر 2020 راه اندازی شد. (ساشا چانه)

“این یک فرایند بین نسلی است که ما از طریق آن کار می کنیم.”
مرکل گفت ، جنگل های قدیمی برای سلامت کلی اکوسیستم های کشور بسیار مهم هستند ، از همه چیز از قطرات باران که در درختان درخت جمع می شود تا آب جاری در جریان های ماهی قزل آلا در زیر تأثیر می گذارد.
وی با بیان اینکه اگر حداقل 30٪ از جنگل های قدیمی طبیعی در یک اکوسیستم دست نخورده باقی بماند خطر از بین رفتن تنوع زیستی زیاد است ، افزود: اهداف برای حفظ رشد قدیمی در سال های قبل از میلاد در برخی مناطق کمتر از این آستانه است.


صنوبر ساحلی داگلاس در جنوب جزیره ونکوور. (TJ وات)

گزارش مربوط به پانل رشد قدیمی می گوید که پیش بینی می شود تقریباً کل بریتیش کلمبیا در معرض خطر بالایی از دست دادن تنوع زیستی باشد ، زیرا بیشتر جنگل های قدیمی موجود طبق روش مدیریت فعلی برداشت شود.
بر اساس داده های استانی ، بیش از 13 میلیون هکتار از جنگل های قدیمی در سال قبل از میلاد باقی مانده است.
تجزیه و تحلیل جداگانه توسط بوم شناسان مستقل ، که در بهار سال گذشته به استان ارائه شد ، می گوید كه حدود 415000 هكتار از جنگل های چند صد ساله ، كه بزرگترین درختان را با بالاترین ارزش زیست محیطی و فرهنگی تولید می كنند ، در قبل از میلاد باقی مانده است. بنابراین گفته می شود توزیع مناطق بزرگ حفاظت شده “با تعصب نسبت به ارتفاع بالاتر و بهره وری پایین تر از اکوسیستم ها”.
سپتامبر گذشته ، این استان اعلام کرد که برداشت رشد قدیمی نزدیک به 353000 هکتار در 9 منطقه مختلف را به طور موقت به تعویق می اندازد ، در حالی که کارهای بیشتری برای حفاظت از 1500 درخت بسیار بزرگ در حال انجام است.
مناطق رسوب شامل ترکیبی از رشد قدیمی و رشد دوم یا درختانی است که در جنگل های از پیش پاکسازی شده کاشته یا احیا شده اند.
کاترین کانروی وزیر جنگل در مصاحبه ای گفت که این تاخیرها از 196،000 هکتار از رشد قدیمی محافظت می کند و نگهداری جاده ها و جمع آوری رشد دوم هنوز مجاز است.
وی افزود که این استان توانسته است در این مناطق به سرعت عمل کند زیرا قبلاً با ملل اول نزدیک کار کرده است.
کانروی گفت ، قبل از میلاد با اولین ملل و سایرین ، از جمله شرکت های جنگلی ، کارگران و گروه های زیست محیطی ، گفتگوهایی را برای شناسایی مناطق دیگری که ممکن است جمع آوری آنها به تأخیر بیفتد ، انجام می دهد.
اتحادیه سران و گروه های حفاظت از هند در استان ماه گذشته نامه ای نوشت و از دولت خواستار تأمین بودجه سازمان ملل اول شد تا در صورت تأخیر محصول ، درآمد خود را پس دهد.
این نامه همچنین خواستار تأمین بودجه برای متنوع سازی اقتصادی از طریق بوم گردی ، برنامه های مدیریتی و فعالیت های همسو با حفاظت از رشد قدیمی ، مشابه طرح جنگل بارانی خرس بزرگ در سواحل شمالی قبل از میلاد است.
وی به صنعت جنگل با ارزش افزوده اشاره می کند ، که از درختان رشد دوم به عنوان یک راه پایدار برای پیشرفت استفاده می کند ، که به معنای صادرات کنده های کمتر پردازش شده و تولید محصولات چوبی بیشتر ، مانند چوب های فرآوری شده ، خانه های چوبی ، لرزش و زونا است.
آندره اینس ، عضو اتحاد جنگل های باستان ، گفت: “ما باید آسیاب ها را در سراسر بریتیش کلمبیا تجهیز کنیم تا از درختان کوچکتر رشد دوم استفاده کنیم.”  “ما باید در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کنیم تا مطمئن شویم که در بازار جهانی رقابت داریم و قادر به تولید محصولات با کیفیت بالا هستیم … ضمن ایجاد شغل.  “


آندره اینس ، عضو اتحاد جنگل باستان ، در نزدیکی یک نهر کوه ایستاده است.  هورن ، تپه ای بالاتر از کلیسای جامع معروف به جهان ، که به گفته وی تحت تأثیر درختان منطقه قرار گرفته است. (TJ Watt / Ancient Forest Alliance)

در بیانیه های منتشر شده در روز پنجشنبه ، اتحاد جنگل های باستان ، کمیته حیات وحش و باشگاه سیرا قبل از میلاد می گویند که این استان هنوز به دنبال توصیه هیئت مدیره برای تصویب یکی از شش تا 12 ماه ، هنوز یک طرح انتقال رشد قدیمی با تاریخ و نقاط عطف مهم ایجاد نکرده است. .
آنها از دولت می خواهند که ثبت سریع همه ریسک های قدیمی و به تأخیر انداختن بودجه انتقالی برای اولین ملل متأثر از به تعویق انداختن را به سرعت موکول کند.
اینس گفت: بیشتر 353000 هکتار زمینی که در پاییز گذشته کنار گذاشته شد ، از جنگلهای با بهره وری پایین تشکیل شده بود و فقط حدود 3800 هکتار از این زمینها قبلاً از جنگل های قدیمی و محافظت نشده گیاهی برخوردار نبود که در غیر این صورت ثبت می شدند.


دوستداران محیط زیست از اتحاد جنگل های باستان مستند کرده اند که درختان مسن به طول حدود 70 متر و قطر سه متر در جزیره ونکوور قطع شده اند. (TJ Watt / Ancient Forest Alliance)

وزارت جنگلداری در نامه ای الکترونیکی گفت که محل دفن زباله ها شامل درختان مسن و جوان نیز می شود ، زیرا جنگل های قدیمی همیشه در تکه های مداوم رشد نمی کنند.
کانروی گفت ، برنامه پیشنهادی در گزارش پانل قبل از همه گیری COVID-19 تهیه شده است ، که “کاملاً تأثیرگذار” بر کار استان تأثیر گذاشته است.
سوزان جورکوویچ ، رئیس شورای صنعت جنگل پیش از میلاد ، گفت که هیچ کس نمی خواهد فراتر از آنچه پایدار است برداشت کند زیرا آینده صنعت به دسترسی به الیاف چوب با قیمت مناسب بستگی دارد.
38000 شغل
یورکوویچ گفت که رشد قدیمی حدود یک چهارم درختان برداشت شده در سال قبل از میلاد را تشکیل می دهد.  اما اینس گفت دهها هزار هکتار از درختان با ارزش ترین محیط زیست قطع می شود.
یورکوویچ گفت: حدود 38000 شغل با جمع آوری رشد قدیمی در سال قبل از میلاد مرتبط است.
وی گفت که این استان به یک برنامه مشخص نیاز دارد که تعدادی از دیدگاه ها را منعکس کند ، سلامت جنگل را در اولویت قرار دهد و ثبات را برای همه از صنعت گرفته تا افراد بومی گرفته تا گردانندگان تور تضمین کند.
وی گفت: “من همچنین از پارک ها و مناطق حفاظت شده قدردانی می کنم. ما همچنین می خواهیم با صدای بلند بگوییم که ما از جنگل کارگر قدردانی می کنیم.”  “این جوامع را ایجاد می کند. این سهم بسیار قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی استان ما دارد و این موارد مدارس ، بیمارستان ها و جاده ها را تأمین می کند.”


               
           


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 12:14
نویسنده : المیرا | بازدید : 227

                








313054530 جو تونی

جت و جنرال موتورز جو داگلاس در این فصل حدود 69 میلیون دلار محدودیت دارند ، به همین دلیل انتظار می رود که Gang Green در جذب بازیکنان جدید از هر سطح بسیار فعال باشد.
در اینجا آخرین اخبار در مورد این اهداف نمایندگان آزاد است …
15 مارس ، ساعت 14:02
جت ها دارند جو تانی در بالای لیست او قرار دارد ، اما میهن پرستان نیوانگلند می تواند یک تهدید جدی باشد.
رالف واچيانو از SNY گزارش مي دهد كه پت ها علاقه مند به نگهداري توني هستند.  به گفته واكيانو ، علاقه نيوانگلند به تونس تحت نظارت قرار گرفته است ، بخشي از اين امر به دليل ميزان مناقصه جنگي كه جت ها حاضر به ورود آن هستند ، است.
نیوانگلند نیز علاقمند است که هدف احتمالی جت ها را امضا کند مت جودنکه آنها “فشار بزرگی” برای امضای آن ایجاد می کنند ، توسط Jan Rapoport از NFunities.
15 مارس ، ساعت 11:54
در حالی که جت ها به دنبال رده بالای کارگزاران آزاد هستند ، در صورت عدم موفقیت در فرود سگ های برتر ، پسران خردسال نیز در رادار خواهند بود.
ریچ سیمینی از ESPN به WR گزارش می دهد کندریک بورن و CB کی وون ویلیامز، هر دو با سرمربی آشنا هستند رابرت صالح و OC مایک لافلر در زمان حضور خود در سانفرانسیسکو 49ers ، در رادار بودند.
سال گذشته بورن بهترین سال خود را به عنوان یک حرفه ای سپری کرد و در 49 پذیرایی با دو بار لمس 667 یارد جمع کرد.  او گزینه عمقی در بازی پاس بود ، اما جت ها می توانند از تمام سلاح هایی که می توانند بگیرند استفاده کنند.  بورن با وزن 6 فوت و 1 ، 203 پوند می تواند در خارج از خانه برای LaFleur کار کند.
ویلیامز گوشه محکمی برای نینرز بود … وقتی که می توانست بازی کند.  فصل گذشته ، او فقط در هشت بازی به دلیل آسیب دیدگی به میدان رفت ، اما با این وجود امتیاز محافظتی Pro Football Focus را با 66.2 با 64.8 منتشر کرد.  ویلیامز که در پترسون ، نیوجرسی متولد شده است ، ممکن است تشویق شود که در کمتر از 20 دقیقه از شهر خود ، در یک استادیوم خانگی بازی کند.
15 مارس ، ساعت 11:06 صبح
مطابق با جرمی فاولر از شبکه NFL، یک علاقه متقابل بین جت ها و WR وجود دارد برشاد پریمان برای تنظیم این قرارداد کهنه کار فصل آینده به نیویورک برگردد.  فاولر اضافه كرد كه شايد تمام نشده باشد ، اما مطرح شده است.
داستان ادامه دارد
Perriman سال گذشته زمانی که به جت ها پیوست رابی اندرسون کارولینا پانترز را به جای بازگشت به جت ها انتخاب کرد.  آسیب ها کمی مانع پریمان شدند ، که در گذشته یک مشکل بود و او فقط 30 قطعه را برای 505 یارد و سه لمس کشید.
او وقتی سالم است و فقط 27 سال دارد هنوز تهدیدی عمودی است.  هزینه پریمان هم زیاد نبود.
15 مارس ، ساعت 9:30
تعدادی از منابع SNY Ralph Vacchiano گفتند ، هنگامی که دوره “جعل قانونی” بعد از ظهر روز دوشنبه آغاز می شود ، انتظار می رود هواپیماهای جت در بخش سریع گام سنگین به نظر برسند.
برداشت خوبی از لبه ها وجود دارد ، از جمله مت جودن ، یانیک نگاکو ، بود دوپری و چیزهای بیشتری که جت ها می توانند به نیویورک حمل کنند.
همچنین انتظار می رود آنها در بخش خط حمله نگاه کنند ، چیزی که داگلاس مصمم است آن را برای هر کسی که در این فصل مدافع تیم است رفع کند.  نگهبان جو تانی لیست را آنجا تهیه می کند



               
           


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 7:13
نویسنده : المیرا | بازدید : 192

                


برای بسیاری از سالها ، ستون نویس سابق News & Observer ، Colton Tudor ، براکت را به روش تکرار نشدنی خود مرور کرد و سعی کرد این کار را یکشنبه شب برای روزنامه دوشنبه انجام دهد.  او عبارات خاص خودش را داشت ، اصطلاحات اصطلاحات خاص خود و روش خودش را برای انجام این کار داشت.  ما به احترام تودور ، که در نوامبر 2017 درگذشت ، فرم را زنده کردیم.  او یک روز بعد و با مهلت های بسیار کوتاه تر از جستجوی محبوب (؟) برمی گردد.






گارد ایلینوی ، آندره کاربلو ، 5 ساله ، پس از غلبه بر اوهایو با نتیجه 91-88 در عاقبت کنفرانس ده بزرگ ، یکشنبه ، 14 مارس 2021 ، در ایندیاناپولیس.

ایلینوی در غرب میانه با جاده ای پر دست انداز روبرو است
ارزیابی منطقه ای: اولین
مورد علاقه: ایلینوی (1) برنده ده بزرگ بی رحمانه شد و بهترین محافظ کشور را در Ayo Dosumno دارد.
شیرینی ها: ایلینوی (1) ، هیوستون (2) ، تنسی (5) ، سن دیگو (6)
اسبهای تاریک: ایالت سن دیگو (6) ماه ها است که بی سر و صدا می چرخد.  لویولا-شیکاگو (8) بدون شک 25 تیم برتر است که به دلیل شرکت در یک کنفرانس کوچکتر جریمه شده است.  ریچی مک کی برنامه نورانی ویرجینیا را در لیبرتی ساخت (13).
فلاپ احتمالی: ویرجینیا غربی (3) در طول فصل یک رمز و راز است.  اوکلاهما (4) دانشجوی سال اول آزمون ملی در کید کانینگام است ، اما تجربه کمی در این شرایط دارد.
مورد علاقه عاطفی: خواهر ژان از جمع چهار نفره نهایی لویولا بازگشته است و با جورج تک (9) در دور اول خواهیم شنید که جاش پاستنر مربی GT چقدر فکر می کند خواهر ژن باید در تالار مشاهیر باشد.
توضیح کوتاه: ایلینوی بدون شک قوی ترین و عمیق ترین رده باید ترکیبی از لویولا ، تنسی ، اوکلاهما ، سن دیگو ، ویرجینیای غربی و هوستون را شکست دهد تا به فینال فور برسد.  ایلینوی احتمالاً به اندازه کافی خوب است که بتواند از آن عبور کند ، اما در پایان دیدن هیوستون یا حتی سن دیگو جای تعجب نخواهد داشت.






مت کلمن سوم از تگزاس ، در مرکز ، پس از پیروزی تیم مقابل اوکلاهما در مسابقات قهرمانی بزرگ مردان 12 در کانزاس سیتی ، مورچه ، کورتنی رامی (3) و ایاس فورس (13) جشن می گیرد ، شنبه ، 13 مارس 2021.

شرق یک جانور است ، اما Longhos بالا می رود
ارزیابی منطقه ای: دومین
مورد علاقه: تگزاس (3) در ماه دسامبر مانند یک تیم فینال فور به نظر می رسید ، و سپس راه خود را گم کرد.  او را در مسابقات Big 12 پیدا کنید.
شیرینی ها: میشیگان (1) ، آلاباما (2) ، تگزاس (3) ، کلرادو (6)
اسبهای تاریک: عجیب است که برنامه های بزرگی را که عناوینی مانند جورج تاون (12) ، میشیگان (11) ، UCLA (11) یا مریلند (10) اسب تیره به دست آورده اند عجیب و غریب بدانیم ، اما همه آنها فرصتی دارند که به عنوان بیگانگان شکوه سابق خود را بازیابند و منطقه را مختل کنند .
داستان ادامه دارد
فلاپ احتمالی: ایالت فلوریدا (4) در مورد مدیریت توپ در برابر فشار با س questionsالاتی روبرو خواهد شد.  میشیگان (1) در مسابقه احتمالی دور دوم با سنت بوناونتوره (9) دستان خود را پر خواهد کرد و پس از آن مسابقات واقعا سختی را پیش رو خواهد داشت.
مورد علاقه عاطفی: ریک پیتینو با جونا ، 15 ساله ، رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی تیم پنجم خود و مدرسه ای که جیم والوانو سالها پیش در آن آغاز به کار کرده ، بازگشته است.  ژل ها به دلیل COVID به سختی توانستند فصل خود را بدست آورند و پس از آن قهرمان مسابقات MAAC شدند.
توضیح کوتاه: در این منطقه منطقه ای تیم های قدرتمند درجه یک و ناموفقی در کنفرانس وجود دارند که می توانند از نظر استعداد خام آن را به قوی ترین تبدیل کنند.  میشیگان ، آلاباما و تگزاس قادر به پیروزی در همه چیز هستند ، کلرادو یکی از تیم های کم سابقه کشور در تمام فصل است و برنده بازی ایالت میشیگان – UCLA یک جانور خواهد بود.  Slugfest






اسکات درو سرمربی بایلور با تیمش مقابل ایالت اوکلاهما در نیمه نهایی Big 12 در کانزاس سیتی ، میسوری ، جمعه ، 12 مارس 2021 صحبت کرد.

آیا Baylor در جنوب آسیب پذیر است؟
ارزیابی منطقه ای: سوم
مورد علاقه: Baylor (1) ، ناگهان آسیب پذیر به نظر می رسد ، بخشی از آن به دلیل وقفه COVID ، اما خرس ها هنوز تیم شکست دادن هستند.
شیرینی ها: بیلور (1) ، اوهایو (2) ، آرکانزاس (3) ، پوردو (4)
اسبهای تاریک: ویرجینیا تک (10) که بدون نقص توسط مایک یانگ آموزش داده شده است ، تمام توانایی های آنها را به فلوریدا (7) و شاید اوهایو (2) می دهد.  کلگیت (14) با 3 امتیاز در میدان ، تنها پس از بایلر ، دومین تیم برتر تیراندازی است.  وینتروپ (12) از همه ناراحت خواهد شد ، که احتمالاً خبر بدی برای آنها است.  ماکس آبماس بهترین گلزن تیم ملی در اورال رابرتز بود (15).
فلاپ احتمالی: هرگز فکر خوبی نیست که در ماه مارس مقابل Vilanova (5) شرط بندی کنید ، اما این بار Wildcats با مصدومیت جدی روبرو است که کالین گیلسپی از خانه خارج شده و جاستین مور لنگ است.  حتی اگر نوا به اندازه کافی برای عبور از وینتروپ باشد ، جی رایت به لباس سوم خود احتیاج ندارد.
مورد علاقه عاطفی: آنها با بازی “Brass Bonanza” پیروزی ها را در هارتفورد (16) جشن گرفتند.
توضیح کوتاه: از 16 ساله های شیرین بیشترین اعتبار را دارند ، اما در اینجا احتمالا برای هرج و مرج در آخر هفته های اول واقعی وجود دارد.  بیلور در دور دوم یک بازی سخت مقابل کارولینای شمالی (8) یا ویسکانسین (9) قرار دارد در حالی که ویرجینیا تک ، کلگیت و وینتروپ در کمین هستند.  اما چهار دانه برتر هنوز باید به اندازه کافی رشد کنند تا با خیال راحت رشد کنند.






گارد گونزاگا ، اندرو نمبارد (3) و مهاجم درو تیم (2) پس از شکست BYU برای مسابقات مردان ساحل غربی در روز سه شنبه ، 9 مارس 2021 ، در لاس وگاس جشن می گیرند.

مثل همه سال در غرب همه چیز گونزاگا است
ارزیابی منطقه ای: چهارم
مورد علاقه: گونزاگا (1) هنوز نباخته است.
شیرینی ها: گونزاگا (1) ، آیووا (2) ، ساوت کال (6) ، یو سی سانتا باربارا (12).
اسبهای تاریک: UCSB (12) در چهار فصل متوالی حداقل 20 بازی پیروز شده است ، یکی از باتجربه ترین تیم ها در این زمینه است و پس از اظهارات نابخشودنی مربی گرگ مک درموت تیم کثیف کریتون را جذب می کند (5).  گاوچوها فرصتی برای دویدن عمیق دارند زیرا در یک بازی احتمالی دور دوم مقابل اوهایو (13) یا ویرجینیا (4) روبرو هستند که دومی از COVID استراحت می کند.
فلاپ احتمالی: فراتر از ویرجینیا و کریتون ، به دلایلی واضح ، کانزاس (3) نیز از COVID کناره گرفت و حتی در یک مقطع قبل از آن از 25 نفر برتر سقوط کرد.  به نظر می رسد یک رونق یا یک نیم تنه با هر سه.
مورد علاقه عاطفی: گونزاگا (1) سالهاست که در را می زند.  با داشتن ستارگانی مانند کوری کیسپرت ، درو تیم و تازه کار پر هیجان جالین سوگس ، همراه با کمک فوری در انتقال فلوریدا اندرو نمبارد ، فقط احساس می شود زمان اداره ثبت احوال فرا رسیده است.  سرانجام.
توضیح کوتاه: گونزاگا و آیووا (2) در این ربع خیلی جلوتر هستند و فینال منطقه ای بین این دو بازی یک بازی سنگین وزن در ماه دسامبر خواهد بود.  همه چیز می تواند فراتر از آن کمی عجیب باشد ، تیم هایی مانند UCSB ، Southe Cal (6) ، Oregon (7) و Virginia Commonwealth (10) همه تهدید کننده هستند.
گزینه های من: گونزاگا ، تگزاس ، بیلور ، ایلینوی
قهرمان: گونزاگا


               
           


برچسب‌ها :

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 2:18
قدرت گرفته از نیلوبلاگ